اخبار مدیریت

دانشجويان در پايان نامه‏ هاي خود مسائل روز جامعه را بررسي کنند

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: جشنواره فرهنگي دانشجويان نمونه بارز همت مضاعف و کار مضاعف است.
هادي مقدسي با بيان اين‌که واحدهاي آموزشي و پژوهشي دانشگاه بايد با کمک دستگاه‏هاي اجرايي در رفع تنگناهاي موجود در بحث پايان نامه‏هاي دانشجويي تلاش کنند، افزود: دانشجويان بايد سعي کنند در پايان نامه‏هاي خود مسائل روز جامعه را بررسي کنند تا بتوان از آنها در رفع مشکلات فعلي استفاده کرد.
وي به برگزاري دومين جشنواره فرهنگي دانشجويان دانشگاه‏هاي علوم پزشکي کشور در مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجويان ايراني از نبوغ بالايي برخوردار هستند و برگزاري اين جشنواره‏ها مي‏تواند در جهت فرهنگي سازي اين قشر موثر باشد.
عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در خصوص عدم توجه به نشريات دانشجويي خاطرنشان کرد: اگر نشريات به سمت مسائل علمي و فعاليت‏هاي تحقيقاتي گرايش پيدا کنند، ميل و رغبت به مطالعه در خواننده افزايش مي‏يابد. از قشر دانشگاهي نيز انتظار مي‏رود که نسبت به محتواي اين نشريات، اقدام موثرتري را انجام دهند.
مقدسي افزود: همت مضاعف نيازمند عشق و تلاش است و اگر بتوانيم اين ويژگي‏ها را در دانشجويان تقويت کنيم، آمادگي اين قشر در مقابله با هجوم بيگانگان افزايش مي‏يابد.
وي با اشاره به رسالت دانشجويان در تحقق بخشيدن به آرمان‏هاي انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: دانشجويان در انجام رسالت خود هيچگونه تاخيري نداشته‏اند، اما دستگاه‏هاي اجرايي نتوانسته‏اند به نحو مطلوبي در ابعاد علمي از اين قشر بهره بگيرند.
http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1535207&Lang=P