اخبار مدیریت

ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه 4 و 5 آبان ماه 1389 برگزار خواهد شد

قابل توجه علاقمندان مباحث مدیریت پروژه، با یاری خداوند متعال و پس از برگزاری پنج دوره موفق کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه اکنون با اتکاء به تجارب و درس آموخته های حاصل از برگزاری پنج دوره این رویداد بزرگ علمی در حوزه مدیریت پروژه به اطلاع می رساند
” ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه”در تاریخ 4 و 5 آبان ماه 89 برگزار خواهد شد.
اساتید، صاحبنظران، کارشناسان و کلیه علاقمندان این حوزه میتوانند نتایج آخرین دستاوردهای علمی خود را بصورت مقالات پژوهشی از طریق وب سایت کنفرانس و مطابق با فرمت مشخص شده تا تاریخ 15تیر ماه سال 1389 به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.
در کنفرانس ششم همچون دوره‌های قبل در چهار سالن موازی برنامه‌های مختلف زیر ارایه خواهد شد:

مقالات پژوهشی و مطالعات موردی
مقالات کنفرانس در دو بخش شفاهی و پوستری ارایه خواهند شد. به طور معمول حدود 45-40 مقاله در بخش شفاهی و 35-30 مقاله در بخش پوستری ارایه خواهد شد. این مقالات ترکیبی از مقالات دانشگاهی و مقالات کاربردی بخش صنعت می‌باشند.

سخنرانی کلیدی
سخنرانی کلیدی توسط صاحب‌نظران در سالن اصلی از دیگر برنامه‌های کنفرانس است. با توجه به حضور گسترده مدیران و کارشناسان در این کنفرانس در بخش سخنرانان کلیدی علاوه بر حضور اساتید دانشگاهی مدیران حرفه‌ای سازمان‌های پروژه محور و مدیران پروژه نیز به ارایه سخنرانی می‌پردازند. همچنین در این بخش تلاش شده است از حضور اساتید برجسته بین‌المللی نیز استفاده شود.

کارگاه‌های آموزشی
کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های پرمخاطب کنفرانس است. در این کارگاه‌ها مطالب به صورت مبسوط‌تر توسط سخنران مطرح می‌شود. به طور معمول نزدیک به 10 کارگاه آموزشی در این کنفرانس ارایه می‌شود.

میزگردهای تخصصی
کنفرانس مدیریت پروژه علاوه بر اینکه فضای مناسبی برای ارایه آخرین دستاوردهای نظری و کاربردی در حوزه مدیریت پروژه می‌باشد، فرصت مناسبی را برای طرح مسائل و چالش‌های اصلی مدیریت پروژه و سازمان‌های مرتبط فراهم می‌نماید. از اینرو همچون دوره‌های گذشته تلاش خواهد شد ضمن احصای نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های ذینفعان مختلف کنفرانس‌، به طرح و هم‌اندیشی در خصوص این موضوعات همت گماشته شود.

نمایشگاه جانبی
از جمله ویژگی کنفرانس‌ها حضور ذینفعان مختلف و تلاش آنها برای یافتن افراد و شرکت‌های تخصصی مرتبط است. از اینرو برپایی نمایشگاه تخصصی در حاشیه کنفرانس از جمله برنامه‌های همیشگی کنفرانس‌های قبل بوده است که به طور معمول نیز مورد توجه مخاطبان قرار می‌کیرد. در این نمایشگاه بخش‌های مختلف شرکت‌های برتر پروژه‌محور، سازمان‌های ارایه دهنده خدمات مدیریت پروژه‌، شرکت‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی و ناشران مدیریت حضور دارند.

http://www.modir.ir/News/2442.aspx