اخبار مدیریت

حضور پرشور شرکت‌هاي ايراني در نمايشگاه ارومچي

راديو بين‌المللي چين از حضور پرشور شرکت‌هاي ايراني در نمايشگاه ارومچي خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايسنا، اين راديو در گزارشي در وب‌سايت خود اعلام کرد که نوزدهمين نمايشگاه اقتصادي و بازرگاني شهر اورومچي با حضور بيش از 10 هزار تاجر از 22 کشور و منطقه جهان از جمله ايران، ترکيه، روسيه، افغانستان و پاکستان روز اول سپتامبر (دهم شهريور) در مرکز استان خود مختار شين جيان آغاز شد.
بر اساس اين گزارش، نماينده يکي از شرکت‌هاي ايراني حاضر در اين نمايشگاه اظهار کرده است که شرکت‌هاي ايراني نه تنها مي‌خواهند کالاهاي خود را به چين بفروشند، بلکه اميدوارند با استفاده از نمايشگاه اورومچي برخي محصولات مناسب را از چين خريداري کنند.
اين تاجر ايراني افزود ما ضمن بازاريابي در چين، به کالاهايي فراواني چيني که در ايران وجود ندارد، توجه مي‌کنيم. اميدواريم با استفاده از نمايشگاه اورومچي، محصولاتي چيني را خريداري کرده و بازار ايران را با محصولات ويژه چين پر کنيم.
گفته شده است که غرفه ايران بزرگترين غرفه کشورهاي خارجي در اين دوره از نمايشگاه اورومچي به حساب مي‌آيد و بازرگانان ايراني به عرض? پسته، انجير، خرما و شيريني‌هاي خاص کشور ايران در اين نمايشگاه پرداخته‌اند و بازديدکنندگان از اين خوراکي‌هاي ايراني عرضه شده، لذت مي‌برند.