تاكيد معاون وزير علوم بر توسعه رشته ارتباطات و روابط عمومي در دانشگاه‌ها

متكان بر توسعه رشته ارتباطات و روابط عمومي در دانشگاه‌هاي كشور تاكيد كرد.
به گزارش مدیریار به نقل از فارس؛ علي‌اكبر متكان معاون اداري مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در مراسم اختتاميه دومين گردهمايي خبرنگاران فرهنگي دانشگاه‌هاي كشور كه در قشم برگزار شد، با اشاره به ضرورت توسعه رشته ارتباطات و روابط عمومي در دانشگاه‌هاي كشور گفت: با وجود رشد آموزش عالي‌كشور در ساليان اخير در حوزه‌هاي مختلف، هنوز جايگاه رشته‌هايي چون ارتباطات در كشور محدود است و مشكلات در اين حوزه مشاهده مي‌شود.
وي با اشاره به رشد و تحول جدي سايت‌هاي خبري كشور در سال‌هاي گذشته افزود: با وجود اين رشد چشمگير، هنوز مشكلات زيادي در بحث آموزشي اين حوزه وجود دارد.
معاون اداري مالي و مديريت منابع وزارت علوم همچنين به اهميت كار خبري و فعاليت خبرنگاران اشاره كرد و گفت: ابزاركار خبرنگاري به راحتي تهيه مي‌شود اما موضوع مهم‌تر بحث تخصص خبرنگاران و فعاليت حرفه‌اي آنها است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
متكان در پايان خاطرنشان كرد: در زمينه حمايت از خبرنگاران و ايجاد و بهره‌مندي از ارتباطات سازماني مناسب براي خبرنگاران بايد بازنگري‌هاي جديد و جدي صورت بگيرد و به نظر مي‌رسد كه در اين حوزه نيازمند تعريف جديدي هستيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *