حضور نخبگان در مديريت كشور

نماينده كهگيلويه و بهمئي در مجلس گفت: احمدي‌نژاد با اقدامات خود زمينه را براي حضور فعال نيروهاي نخبه و توانمند ناشناخته در عرصه‌هاي مختلف مديريتي فراهم كرده است.
حجت‌الاسلام سيد علي‌محمد بزرگواري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ياسوج اظهار داشت: با توجه به روحيه ولايتمداري احمدي‌نژاد در كابينه دولت دهم شاهد چينش مديريتي مناسب و برخواسته از بن مردم خواهيم بود.
نماينده كهگيلويه و بهمئي در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: مجلس در راي اعتماد به وزرا همكاري و تعامل خوبي با دولت دهم خواهد داشت.
وي تصريح كرد: احمدي نژاد بايد وزيران قدر، پر توان و پركاري را براي كابينه خود انتخاب كند.
بزرگواري با اشاره به افزايش سطح مطالبات مردم و همچنين حمايت رهبر معظم انقلاب از دولت، عنوان داشت: دولت دهم بايستي با تلاش بيشتر مطالبات مردم را برآورده كند و اين خواست مجلس از دولت است.
عضو كميسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي خواستار معرفي وزراي قوي، پرتجربه، داراي سطح علمي بالا و آماده خدمت به مجلس شد و خاطرنشان كرد: مجلس نيز بر حسب وظيفه به چنين وزرايي راي اعتماد مي‌دهد.
نماينده مردم كهگيلويه و بهمئي در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه وزراي دولت دهم بايد نقدپذير باشند و تحمل انتقاد را داشته باشند، ابراز داشت: مجمع نمايندگان اصولگراي كهگيلويه و بويراحمد براي همكاري با دولت اسامي برخي افراد متعهد و متخصص اين استان را براي استفاده در وزارتخانه ها به دولت ارايه مي‌كند.
منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *