دولت از همه دانشگاه‌هاي کشور به صورت ويژه حمايت مي کند

به گزارش مدیریار به نقل از سرويس صنفي آموزشي ايسنا، دکتر علي اکبر متکان در حاشيه بازديد و بهره برداري از چند طرح عمراني دانشگاه رازي کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهاركرد: هفته دفاع مقدس مي طلبيد از دانشگاهي بازديد کنيم که در دوران جنگ تحميلي بسيار ايثار و ازخود گذشتگي نشان داده بود.
وي ادامه داد: در دوران جنگ، ساختمان مرکزي دانشگاه رازي کرمانشاه براثر بمباران هوايي دشمن مورد اصابت قرار گرفت و کاملا تخريب شد و اساتيد، دانشجويان و کارکنان بسياري نيز در اين ساختمان شهيد شدند، لذا برنامه ريزي کرديم که بازديد از دانشگاه رازي را در اين هفته قرار دهيم.
معاون اداري مالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، گفت: دانشگاه رازي دانشگاهي است که طي ساليان گذشته و اخير چندين دانشگاه همچون دانشگاه کردستان و دانشگاه ايلام از دل آن بيرون آمدند كه دانشگاه رازي داراي جايگاه بالايي در منطقه است.
وي افزود: بحمداله در حال حاضر با توجه به همت ويژه‌اي که رييس دانشگاه رازي دارد، پروژه‌هاي بسياري در اين دانشگاه در دست اجراست و مسئولان وزارت علوم نيز تلاش خواهند كرد با اختصاص اعتبار مناسب، روند اجرايي پروژه‌هاي دانشگاه رازي کرمانشاه سرعت گيرد.
متكان در پايان گفت: اميدواريم که مردم کرمانشاه بتوانند با اجراي اين پروژه‌ها و توسعه همه جانبه دانشگاه رازي به حق خود در رابطه با بحث آموزش عالي برسند، چرا که اين دانشگاه، دانشگاهي مادر در غرب کشور محسوب مي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *