رسم تازه به دوران رسیده ها

⛱ پای خواهرش می نشیند از تفریحاتش می گوید، به دختر خاله اش جواهرات جدیدش را نشان می دهد، از دوستش دربارۀ لباس مارکش نظر خواهی می کند، به همکارش پز اتوموبیل جدیدش را می دهد و همین طور ادامه می دهد تا هم داشته هایش را به رخ آنها بکشد و هم آتشی به دل آنها و زندگی شان بزند و در خانۀ نداری شان بذر ناامیدی و احساس بدبختی بکارد. و شک نکنید زندگی با صدای بلند رسم تازه به دوران رسیده هاست.

⛱ جشن ها، شادی ها، سفرهای خارجی و عاشقانه های حقیقی یا دروغی خود را به نمایش نگذارید. خیلی‌ها جای خالی کسی یا چیزی را در زندگی شان حس می کنند آنها را غصه دار نکنید. اصلاً چه معنا دارد که زندگی تان در فضای مجازی پهن باشد یا به هر کسی می رسید گزارش تفریحات، خریدها، جشن تولدها، شام بیرون خوردن هایتان را بدهید. اگر دارید حالش را ببرید ولی سرتان به کار خودتان باشد جار نزنید و ذهن‌ مردم را گرفتار خودتان نکنید.

⛱ هر کسی باید در چاردیواری خود شادی ها و غم هایش را برای خودش و خانواده اش نگه دارد. شک‌ نکنید جز آنهایی که احساس کمبود داشته یا از کودکی عقده های حقارت دارند کسی خوشبختی هایش را به رخ نمی کشد و یا از آن بدتر ادای من آدم حسابی شدم و خوشبختم را در نمی آورد. اگر موفقید، پیشرفت کردید، پولدار شدید، جشن و مراسم با کلاس می روید نیازی به گفتن و تبلیغات نیست پس لطفا با صدای بلند زندگی نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *