فراخوان به مدرسان علمي كاربردي براي حضور در نشست‌هاي هم انديشي

مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه جامع علمي كاربردي از اعلام فراخوان به مدرسان اين دانشگاه جهت مشاركت در نشست‌هاي هم انديشي دفتر نهاد در دانشگاه خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد عباس موسوي با اعلام اين خبر افزود: دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه جامع علمي كاربردي به منظور بهره‌مندي هر چه بيشتر از توانمندي‌هاي مدرسان علمي كاربردي و مشاركت آن‌ها در فرآيند تصميم سازي كشور در قالب دفتر هم انديشي اساتيد و نخبگان دانشگاهي،‌ اقدام به برگزاري نشست‌هاي هم انديشي با موضوعات مختلف مي‌كند.
وي تصريح كرد: كليه مدرسان علمي كاربردي علاقه‌مند به همكاري در اين مورد مي توانند با مراجعه به پرتال اطلاع رساني دفتر نهاد به آدرس http://hamandishi.uast.ac.ir  نسبت به ارائه درخواست مشاركت خود اقدام كنند.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي افزود: سازو كار اجرايي نشست‌هاي هم انديشي در قالب كميته‌هاي هم انديشي استاني در آينده اعلام مي شود.
وي در ادامه اظهاركرد: در سال گذشته120 نفر از مدرسان علمي كاربردي در قالب3 گروه در راستاي اهداف شوراي هم انديشي از طريق دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه جامع علمي كاربردي از نيروگاه آب سنگين و رآكتور هسته‌اي اراك بازديد كرده‌اند و نشست‌هاي هم انديشي نيز با موضوعات جريان‌هاي پس از انتخابات و اصلاح الگوي مصرف برگزار شد.
مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه جامع علمي كاربردي افزود: دانشگاه جامع علمي كاربردي با توجه به پتانسيل‌هاي گسترده‌اي كه در موضوعات مختلف در سراسر كشور دارد و با وجود دانشجويان و مدرسان كارآمد در مباحث هم انديشي مي تواند به عنوان پيشرو فعاليت كند.
http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1563448&Lang=P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *