امنيت سرمايه‌گذاري به امنيت بازار کار وابسته است

منطقه آذربايجان شرقي، احمد لطفي نژاد در جمع نمايندگان کارگران و کارفرمايان افزود: امنيت سرمايه گذاري، حيات اقتصادي جامعه را ايجاد و احيا مي کند و براي رونق آن بايد فضاي کسب و کار از امنيت لازم برخوردار باشد.
لطفي‌نژاد افزود: بازار کار و نيروي کار هر دو به امنيت نياز دارند و امنيت نيز تامين معيشت مستمر و آبرومندانه مي خواهد که اين امر باعث انگيزه کارگران جهت بالا رفتن کيفيت و مرغوبيت بيشتر کالا و راندمان توليد و بهره وري مي شود.
وي با اشاره به موضوع روابط کار بين کارگر و کارفرما، گفت: بهترين رابطه تعامل، رابطه سود براي هر دو طرف است و در اين رابطه پيشنهاد ما اين است که ساماندهي و بهينه سازي قرارداد کار با رويکرد بهره وري و توسعه منابع انساني همراه باشد.
لطفي نژاد ادامه داد: اگر رويکرد بهره وري و توسعه منابع انساني دربهينه سازي قراردادهاي کار تحقق يابد، خدمت بزرگي به نيروي ارزشمند کار است و اين امر موجب مي شود فرد از نظر تخصصي و تحصيلات و مهارت ارتقاء پيدا کند و توسعه مهارت شغلي و علمي در کنار توسعه خلق و خوي کاري و اخلاقي توسعه ابعاد ديگر را نيز سبب مي شود.
مديرکل کار و اموراجتماعي با تاکيد بر اهميت موضوع ارزيابي، گفت: بايد با تدوين استراتژي ها و شاخص هاي مدون موضوع بهره وري و توسعه منابع انساني را در واحدهاي توليدي و صنعتي و خدماتي نهادينه کنيم.

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1541621&Lang=P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *