مدیران فرهنگی تنها به فکر حفظ پست و مقام مدیریتی خود هستند

اين منتقد سينما دراين باره ادامه داد: به طوري كه امروز ساخت برنامه اي مانند “راز” در تلويزیون را يك اتفاق بزرگ مي پنداريم زيرا بسياري از حرف هاي ناگفته را بيان مي كند، در حالي كه در يك كشور اسلامي برنامه هاي مانند “راز” بايد برنامه اي روتين باشد.

مديران فرهنگي تنها به فكر حفظ پست و مقام مديريتي خود هستند
گبرلو همچنين در گفت و گو با آويني فيلم تصريح كرد: مديران فرهنگي به دلايل مختلف افكار خاص و متعهدانه را پس مي زنند، زيرا تنها به فكر حفظ پست و مقام مديريتي خود هستند البته آن ها تحمل و حوصله وقت گذاشتن براي ساخت يك اثر فاخر را ندارند و به دنبال اقدامات زود بازده هستند و فكري براي رشد هنرمندان معتقد ندارند، در نهايت سينما همچنان نيازمند افرادي مي ماند كه سينما را خوب مي شناسند اما معتقد به اصول انقلابي نيستند.وي معتقد است هنر متعهد و پرورش افراد متعهد، بستري متعهدانه مي خواهد.
 
مقصراصلي جريان نابسامان فرهنگي سياست گذاران هستند
اين منتقد سينما با بيان اينكه برخي از هنرمندان در مقابل اتفاقات مهم جامعه بي انگيزه رفتار مي كنند، توضيح داد: مقصراصلي جريان نابسامان فرهنگي ما سياست گذاران و برنامه ريزان هستند زيرا بعد از گذشت سي سال از انقلاب اسلامي و با وجود هنرمندان متعهد بسيار، هنوز اندرخم يك كوچه مانده ايم. …
وي ادامه داد: هنرمندان به حمايت جدي سياست گذاران نياز دارند اما به دليل آنكه برنامه هاي مديران با تغيير هر دولتي با افت و خيز رو به رو مي شود جريان فرهنگي غير منسجم و نامنظمي بر فرهنگ كشورمان حاكم شده است. البته يكي ديگر از دلايل اين شرايط نابسامان عدم سیاست گذاري طولاني مدت از سوي سياست گذاران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *