ناعادلانه، نارضایتی، بی ادبانه، بی معرفتی

“ناعادلانه، نارضایتی، بی ادبانه و بی معرفتی” کلید واژگان اخبار چند روز اخیر فوتبال کشور است که خالق آن پدر مهدی طارمی، مجید جلالی، خداداد عزیزی و محمد مایلی کهن بوده اند:


1-    «درخواست پرسپولیس از مهدی ناعادلانه است» این جمله بخشی کوتاه از مصاحبۀ پدر مهدی طارمی با رسانه هاست. گفتگویی که بر اساس آن وی با برشمردن دلایلی غیر شفاف و مبهم سعی در مظلوم نشان دادن فرزندش در این اتفاقات و خواستۀ مالی ناعادلانۀ باشگاه از او دارد. خواستم به ایشان در همین راستا بگویم  اتفاقات زیادی در این فوتبال می افتد که به نظر ناعادلانه است فقط باید زاویۀ دیدتان را تغییر دهید. پرسپولیس با درک بالای علی دایی به جوان ناشناس شهرستانی میدان می دهد، او را مشهور و در سطح اول بازی کشور مطرح می کند. حالا که نامش بلند شده و از باشگاه پرطرفدار کشور بهره های فراوانی برده هر روز داستانی جدید برای تیمش ایجاد می کند. پارسال با حاشیه سازی هایش در انتقال به تیم ترکی و امسال هم با سودای لژیونر شدن در تیم هایی که خیلی هم هویت و جایگاهشان معلوم نیست. حالا شما قضاوت کنید اگر باشگاه برای انتقال ستاره ای که برایش سرمایه گذاری کرده حقوق خود را مطالبه می کند این درخواست ناعادلانه است؟!
2-    مجید جلالی از تأخیر زمان قرعه کشی لیگ اعلام نارضایتی کرد، کمیته اخلاق او را احضار کرد، سرمربی پیکان شدیداً به این امر اعتراض کرد، از سازمان لیگ با او تماس گرفتند و گفتند: هرگز شکایتی درکار نبوده است! عادت های عجیب کمیته اخلاق به کنار اما مدتی است آمار نارضایتی های آقای معلم هم افزایش یافته است!
3-    «آقایانِ دلال ها، پاچه خوارها، ذلیل ها، آویزان ها! شما می توانید به من فحش بدهید، چون کارتان این است. شما می توانیدبه من بگویید که تو چه کاره ای که به کی روش ایراد میگیری؟ من به کی روش ایراد فنی نمی گیرم. من با بدبختی شما مشکل دارم. کی روش کارمند من و شماست که وظیفه دارد به تک تک ایرانی ها احترام بگذارد، اما حیف!» این ها بخشی از شدیدترین واکنش ها نسبت به رفتار بی ادبانۀ سرمربی تیم ملی با اسدی و برکناری وی از سوی فدراسیون است که  توسط خداد عزیزی بیان شده است.
4-    به قول مایلی کهن کاری نداریم که هدایتی درآمدش از کجا بوده اما او به خیلی از باشگاه ها و فوتبال ما کمک کرده ولی حالا که گرفتار شده یک نفر اسمی از او نمی آورد. این واقعاً بی معرفتی است. اگر کمک وی نبود خیلی ها زمین می خوردند ولی همان ها عاملی شدند تا هدایتی زمین بخورد.
از ما بیش از این کاری برنمی آید جز اینکه از خداوند بخواهیم؛ عاقبت طارمی را به خیر کند، آرامش و متانت آقا معلم را استمرار بخشد، به فدراسیون فوتبال اقتدار عطا نماید و گرفتاری های حاج حسین هدایتی را برطرف نماید. انشاءالله!!

منبع: روزنامه خبرورزشی مورخ چهارشنبه 21 تیر 1396 شماره5783

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *