گفتگوی مدیر مسئول مدیریار با باشگاه خبرنگاران جوان

مهدي ياراحمدي خراساني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اين كه توسعه نرم افزار در عرصه فرهنگ و انديشه مهم ترين رسالت سايت جامع مديريت است، افزود: پاسخگويي به نياز و فطرت مخاطبان در شاخصه هاي مختلف دانش مديريت اصلي ترين رويكرد اين پايگاه اطلاع رساني است.
وي تصريح كرد: كسب رتبه اول در جشنواره رسانه اي ديجيتال 14 تا 18 مهر در بخش مروج فرهنگ و انديشه با توجه به تازه تأسيس بودن اين سايت علمي _ آموزشي نشانگر اين است كه ” مديريار ” گامي موثر در عرصه هاي تحول علمي و فرهنگ و انديشه برداشته است.
وي خاطرنشان كرد: پايگاه اطلاع رساني مدير با توجه به توصيه مقام معظم رهبري مبني بر توسعه نرم افزاري و همچنين تازگي علم مديريت و ناشناخته بودن بسياري از مباحث آن در كشور راه اندازي شده و اميد است كه بتواند گامي موثر در رفع نياز روز افزون جامعه در سطوح مختلف مديريت بردارد.
گفتني است، سايت جامع مديريت با آدرس www.modiryar.com شامل بيش از چهار هزار مقاله علمي و همچنين مطالب گوناگون مديريتي از جمله معرفي دانشمندان مديرت معرفي رشته هاي مديريت،‌ اخبار مديريت و غيره را با كاربردي آسان و دسترسي سريع به لينك هاي مديريت به كاربران خود ارائه مي دهد.

http://www.yjc.ir/news/NewsDesc.aspx?newsid=231608

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *