استقبال از ایده های دانشجویی در مدیریت برتر

به گزارش مدیریار ؛ محمود صلاحی در دیدار مسوولان و دبیران تشکل های دانشجویی استان خراسان رضوی اظهار داشت: دانشجویان هرم فرهیختگی جامعه را شکل می دهند و باید از ظرفیت دانشجویی در استان نهایت استفاده را برد.
وی افزود: توجه به مراکز آموزش عالی و توسعه دانشگاه ها پس از انقلاب اسلامی از سرعت خوبی برخوردار بوده که این روند در دولت نهم و دهم شتاب بیشتری به خود گرفته است.
استاندار خراسان رضوی از دانشجویان خواست تا با بصیرت و تبعیت از آرمان های بلند امام راحل(ره) و پیروی از ولایت فقیه در جهت تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه ها گام بردارند.
صلاحی گفت: با ظهور و شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تفکر جهان اسلام شکل گرفت و ایران به واسطه مدیریت امام راحل(ره) به عنوان ام‌القرای جهان اسلام مطرح شد به طوری که کشورهای مسلمان، ایران را به عنوان یک الگو برای خود انتخاب نمودند.
وی تصریح کرد: هدف استکبار از تحریم ها و فشارها علیه جمهوری اسلامی ایران فقط به خاطر منزوی کردن کشور است و اینکه ایران به عنوان الگو در منطقه ایفای نقش نکند.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: استکبار می داند با این مسیر نورانی که ایران انتخاب کرده و آن را می پیماید پیروزی قطعی است و ذلت و انزوای استکبار دست آورد آن است و به همین منظور با بسیج کردن تمامی امکانات در داخل و خارج از کشور به مقابله با آن پرداخته است.
صلاحی با اشاره به فتنه سال گذشته خاطر نشان کرد: مهمترین عاملی که باعث خنثی شدن این فتنه در کشور شد بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه در مقابل توطئه های استکبار بود.
وی گفت: در واقع فتنه در سال گذشته آغاز نشده و هم اکنون نیز به اتمام نرسیده است بلکه  فقط با توجه به حضور آگاهانه و بصیرت جمعی مردم، دشمنان جبهه فعالیت علیه نظام را تغییر داده و با رویکرد جنگ نرم و فضای سایبری اقدام به القای شبهه و فرافکنی در بین افراد فرهیخته و متعهد به نظام نموده‌اند.
استاندار خراسان رضوی در ادامه با تاکید بر پالایش دانشگاه ها از اساتید غیر متعهد به نظام اسلامی خواستار حضور پررنگ تشکل های دانشجویی به عنوان حافظان انقلاب و نظام اسلامی در عرصه دانشگاه ها و هیات های علمی شد.
علی اصغر رشید مشاور استاندار و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی نیز در این دیدار اظهار داشت: در خراسان رضوی ۲۴۰ هزار دانشجو وجود دارد که ۱۴۰ هزار نفر آن ها در مشهد مشغول به تحصیل می باشند.
وی افزود: تعامل بین حوزه و دانشگاه، توسعه کرسی های آزاداندیشی و احصای عوامل عدم پیشرفت توسعه و علمی در استان از جمله خواسته‌های مسوولان از تشکل های دانشجویی است.
رشید گفت: توجه به نخبگان و نخبه پروری، توجه به پژوهش و کاربردی شدن آنان از جمله مواردی است که در دستور کار مسوولان استانی قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *