ایجاد حلقه امنيتي براي نخبگان علمي كشور

 عضو كميسیون قضايي مجلس شوراي اسلامي گفت:‌دشمنان در صدد ضربه زدن به توان علمي كشور هستند بنابراين دستگاه هاي اطلاعاتي با برنامه ريزي دقيق حلقه امنيتي براي نخبگان علمي كشور به وجود مي آورند.

 نیره اخوان بيطرف عضو كميسيون قضايي ضمن اشاره به اينكه كشوري كه در حال پيشرفت است بايد از هر شيوه اي كه مي تواند از آنچه كه مورد تهاجم بيگانگان است حفاظت شود، گفت:‌كشور ما به دليل داشتن دشمن خارجي و فعال شدن ستون پنجمي ها در خود كشور كه به هر وسيله اي براي خدشه به استقلال كشور متوسل مي شوند، در معرض تهاجم است بنابراين دستگاه هاي امنيتي و اطلاعاتي بايد از هر طريق و شيوه اي مانع به هدف رسيدن دشمن شوند.
وي در ادامه افزود: وقتي كه دشمن در يك برنامه و نقشه شكست مي خورد دنبال راه هاي ديگر مي رود كه ترور آخرين حربه دشمنان براي ضربه به نظام جمهوري اسلامي است و اين از قبل هم پيش بيني مي شد.
نماينده اصفهان با بيان اينكه اين ترورها در اوايل انقلاب هم بود اظهار داشت: در اوايل انقلاب هم شاهد ترور شخصيت هاي بزرگي بوديم كه در آن زمان به خوبي از شخصيتها حفاظت نمي شد.
بيطرف با بيان اينكه پيشرفت و توان علمي مي تواند كشور ما را از آسيب نگه دارد افزود: دشمنان به واقعيت پيشرفت علمي ايران پي برده اند و براي گرفتن توان علمي كشور رو به ترور شخصيتهاي علمي آورده اند و دستگاه هاي امنيتي هم طبق برنامه ريزي سياسي كه كرده اند بايد از اين دانشمندان و نخبگان كه موجب سرافرازي ميهن اسلامي مي شوند حفاظت كنند.
وي در پايان خاطرنشان كرد:دشمنان با ترور شخصيت هاي سياسي راه به جايي نبردند و براي تكميل پروژه هاي خود به ترور دانشمندان و نخبگان علمي كشور روي آورده اند تا از اين طريق در راه پيشرفت و توسعه و استقلال ايران اسلامي ضربه وارد سازند كه دستگاه اطلاعاتي با برنامه ريزي دقيق حلقه امنيتي براي نخبگان علمي كشور به وجود مي آورد.

    http://www.yjc.ir/news/NewsDesc.aspx?newsid=266347

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *