فراخوان چهاردهمین دوره پایان نامه سال دانشجویی اعلام شد

به نقل از سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، این جشنواره هر سال از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و با همکاری سازمان ملی جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها ، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
این جشنواره در سه بخش، به صورت اصلی، جنبی و ویژه برگزار می‌شود که در بخش اصلی پایان نامه‌های فارغ التحصیلان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور در گروه‌های فنی و مهندسی، پزشکی و دامپزشکی، معماری و هنر، علوم انسانی و اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه و علوم دینی(جایزه علامه شیخ بهایی) مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
در بخش ویژه جشنواره، پایان نامه‌ها و تحقیقات با موضوعات کارآفرینی و اشتغال، اصلاح الگوی مصرف و در بخش جنبی تمامی پژوهش‌ها و تحقیقات انجام شده در شش گروه اصلی در تمامی مقاطع پذیرفته می‌شود.
شرایط شرکت در فراخوان شامل دفاع از پایان نامه در سال 87 یا 88، ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر تأیید تاریخ دفاع و نمره پایان نامه، تکمیل و ارسال فرم درخواست به همراه یک نسخه از پایان نامه یا پژوهش حداکثر تا پانزدهم اسفند به دبیرخانه جشنواره، پذیرش پژوهش‌ها و پایان نامه‌های طلاب علوم دینی به شرط ارائه مدارک تعیین سطح است.
پایان نامه های برتر در مراسمی در یکی از دانشگاه‌های کشور و با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی معرفی و جوایز ارزشمندی به این آثار اهدا خواهد شد.
دبیرخانه جشنواره در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک 72 واقع است .

http://www.modir.ir/News/1780.aspx

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *