كاغذ از مكاتبات اداري دانشگاه پيام‌نور در فارس حذف شد

 

با راه اندازي اتوماسيون يكپارچه اداري در دانشگاه پيام‌نور استان فارس، تمام مكاتبات مراكز و واحدهاي اين دانشگاه الكترونيكي شد.
به گزارش مدیریار به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام ‌نور استان فارس، عليرضا موغلي رئيس دانشگاه پيام‌ نور استان فارس در آيين عملياتي شدن اتوماسيون اداري در دانشگاه پيام‌نور استان فارس اظهار داشت: برنامه حذف كاغذ از مكاتبات اين دانشگاه از سال 80 تا كنون با استفاده از چندين برنامه اتوماسيون اداري به صورت داخلي آغاز شده بود كه با تأمين امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري مورد نياز، سيستم اتوماسيون يك‌پارچه كشوري راه‌اندازي شد كه از اين پس زمان پاسخگويي به درخواست‌هاي دانشجويان در تمام مراكز و واحدها به نحو چشمگيري كاهش مي‌يابد.
وي با بيان اينكه استان فارس، پس از استان تهران، دومين استاني است كه موفق به راه‌اندازي كامل اتوماسيون اداري در تمام مراكز و واحدهاي خود شده است خاطرنشان كرد: اتوماسيون اداري يك‌پارچه و آنلاين دانشگاه پيام نور كشور به زودي در 9 استان ديگر نيز عملياتي مي‌شود كه با راه‌اندازي آن، زمان ارسال و دريافت نامه‌ها بين استان‌ها و مراكز و واحدها به كمتر از يك دقيقه مي‌رسد.
عليرضا موغلي درباره اهميت زمان در تبادل نامه‌ها از طريق اتوماسيون جديد نيز تصريح كرد: در سيستم جديد تعريف شده، دبيرخانه مراكز و واحدها مجازي بوده و نامه‌ها به طور مستقيم به صندوق گيرنده نامه ارسال و دسترسي در هر نقطه و مكاني از طريق اينترنت براي كاربر فراهم مي‌شود.
موغلي ارتقاي دولت الكترونيك در دانشگاه پيام‌نور را يكي از موفقيت‌هاي بزرگ اين دانشگاه عنوان كرد و اضافه كرد: در بخش توسعه آموزش‌هاي الكترونيكي و مجازي نيز گام‌هاي خوبي برداشته شده كه از جمله آنها مي‌توان به پذيرش دانشجوي مجازي در160رشته از سال آينده اشاره كرد كه در استان فارس نيز در پنج رشته در مقطع كارشناسي ارشد در شيراز پذيرش دانشجو داريم.
رئيس دانشگاه پيام‌نور استان فارس با تشكر از تلاش‌هاي روابط عمومي اين دانشگاه در راستاي توسعه روابط عمومي الكترونيك، تصريح كرد: با تلاش همكاران روابط عمومي، 42 سايت اينترنتي در شهرستان‌هاي فارس ايجاد شده است.
وي ادامه داد: همچنين سامانه اطلاع رساني از طريق پيامك به دانشجويان نيز دربخش آموزش و فرهنگي در تمام مراكز راه‌اندازي شده و زمينه ارتباط مستقيم 70هزار دانشجو با رئيس دانشگاه در اين استان از طريق پيامك نيز فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *