مديران با استفاده از ظرفيت‌هاي جوانان در مسير تعالي كشور گام بردارند

مشاور استاندار و رئيس مشاوران جوان استانداري تهران گفت: مديران با استفاده از ظرفيت‌هاي جوانان مي‌توانند در رشد و تعالي كشور گام بردارند.
اكبر هوشمند اظهار داشت: مشاوران جوان در دستگاه‌ها، پل ارتباطي ميان مديران و جوانان خلاق و كار آمد در ادارات شهرستان‌ها، هستند كه با عضويت در كارگروه‌ها و ارائه مشاوره و طراحي و برنامه‌ريزي‌هاي پروژه‌ها، مديران را ياري مي‌دهند.
هوشمند افزود: مديران مي‌توانند با بهره‌مندي از نظرات و ظرفيت‌هاي بالقوه جوانان در عرصه‌هاي مختلف، سبب رشد و پيشرفت در انجام كارها و امور مربوطه سازمان‌ها شوند و در شناسايي نيازهاي اقشار مختلف جامعه به ويژه جوانان و انجام اقدامات لازم، فعال‌تر و آگاهانه‌تر عمل كنند.
وي اظهار داشت: در دولت نهم و دهم به حضور جوانان در عرصه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، سياسي و … اهميت به سزاي داده شده و اين عمل سبب شكوفايي استعدادهاي نهفته‌اي در جامعه توسط اين جوانان كه آينده‌سازان ايران اسلامي هستند، گشته است و بنا به تعبير رئيس جمهور كشورمان، مشاوران جوان در ارگان‌ها، ذخيره‌ها و مديران آينده در كشور هستند.
مشاور جوان استاندار تهران تصريح كرد: با همكاري سازمان ملي جوانان و نمايندگان ولي فقيه و ائمه جمعه و فرمانداران و مشاوران جوان فرمانداري‌هاي شهرستان‌هاي استان تهران، از 225 نفر از جوانان برجسته و برتر اين شهرستان‌ها با اهداي لوح تقدير و تنديس جشنواره جوان برتر و هداياي ارزشمند ديگر، تقدير و تجليل شده است، گام موثري در راستاي تشويق و ترغيب جوانان براي حضور در عرصه‌هاي مختلف باشد.
هوشمند گفت: ملاك انتخاب جوانان برتر براساس شاخص گروه‌هاي هر رشته متفاوت و متناسب با همان گروه مشخص در كارگروه‌هاي تخصصي و با بهره‌گيري از نظرات كارشناسان و متخصصان هر رشته مورد ارزيابي قرار گرفته و پس از جمع‌بندي نهايي معرفي شده‌اند، البته قابل ذكر است كه اين تعداد افراد برتر به عنوان بخشي از خيل كثير جوانان نخبه، فعال و برتر در سطح اين استان هستند كه معرفي مورد تجليل قرار گرفتند.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905070261

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *