و اینک چقدر دلگرم و خوش بینم به تو

⛱ و این فقط و فقط تویی که حرفم را گوش می دهی، پای دلم می آیی، با من مهربانی، دوستم داری، برایم سنگ صبوری، از محبت و عاطفه سرشاری، کم و کاستی هایم را نادیده میگری، چشم بر اشتباهاتم می بندی و حتی در برابر بدی هایم خوبی می کنی. و این فقط منم که شیدای نگاه مهربان توام، غرق احتیاج و نیازم، گاه گاهی بی اختیار سر برشانه های مهربانت گذاشته و گریه می کنم، خودم را برایت لوس می کنم، دست گرمت را که بالای همه دست هاست در دستانم می فشارم و بی محابا خودم را تسلیم خواست تو می کنم.

⛱ معبود من! مهر ثابت و عشق پایدار من! خدای عزیز و مهربانم! این که من کجایم مهم نیست. مهم این است هر جایی که هستم تو از من راضی باشی و بر عهدی که با تو از ازل بستم پایدار بمانم. که اگر تو راضی باشی و بخواهی عزت و سروری می دهی حتی اگر همچون یوسف در قعر چاه همگان از وجودت غافل باشند. فقط کافیست چشمانت را بر روی همه مه رویان دنیایی ببندی چشم امید و نیاز به احدی نداشته باشی تا به خواست خدای مهربان خورشید در قلب تو طلوع کند و نامت بلند و پرآوازه گردد.

⛱ و اینک چقدر دلگرم و خوشبینم به تو که از من به من مشتاق تری و از پدر و مادرم مهربان تر. پس خواسته های مرا اجابت کن و باران رحمت خود را بر کویر وجودم نازل فرما تا به لطف و عنایت تو سرسبز و شادمان باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *