پايگاه اطلاع‌رساني مديريت با تأكيد بر آموزه‌هاي قرآني در مشهد راه‌اندازي شد

پايگاه اطلاع‌رساني اينترنتي فارسي مديريت با عنوان “مديريار” با تأكيد بر آموزه‌هاي قرآني و در راستاي توصيه مقام معظم رهبري مبني بر توليد علم و جنبش نرم‌افزاري، در مشهد راه‌اندازي شد.

“مهدي ياراحمدي خراساني”، صاحب امتياز و مدير مسئول پايگاه اطلاع‌رساني “مديريار” با بيان اين مطلب گفت: پايگاه اطلاع‌رساني “مديريار” تمام يافته‌هاي علمي و پژوهشي را با رويكرد ديني، اخلاقي و اسلامي در اختيار مخاطبان خود قرار مي‌دهد.
مدرس دانشگاه پيام نور مشهد افزود: اين پايگاه اطلاع‌رساني در راستاي مباحث مربوط به مديريت اسلامي، مديريت اخلاق، ولايت فقيه و مديريت رفتار اسلامي، مطالب و موضوعات مختلفي را به مخاطبان خود ارايه مي‌دهد.
ياراحمدي با اشاره به محتواي پايگاه اطلاع‌رساني مديريار تصريح كرد: پايگاه اطلاع‌رساني مربوطه علاوه بر ارايه مقالات علمي و تئوريك و مسايل كاربردي و تحقيقات ميداني، در موضوعات مختلف به معرفي دانشمندان و نظريه‌پردازان مديريت و بيان تئوري‌هاي مديريت، معرفي و ارايه خلاصه كتب مديريتي پرداخته است.
مدير مسئول پايگاه اطلاع‌رساني مديريار با بيان اينكه در طراحي قالب سايت، به سه اصل توجه ويژه‌‌اي شده است، تأكيد كرد: رعايت اصول فني و قابليت توسعه، دسترسي آسان به اطلاعات براي كاربران و توجه به روان‌شناسي رنگ‌ها از مهمترين اصول اين پايگاه اطلاع‌رساني است.
مدرس دانشگاه پيام نور مشهد يادآور شد: در اين پايگاه اطلاع‌رساني موضوعات مرتبط به علوم مديريت نظير حسابداري و حسابرسي، حقوق اساسي و اداري، علوم سياسي، فن‌آوري اطلاعات، ارتباطات و رسانه، كتابداري و اطلاع‌رساني، روان‌شناسي، جامعه‌شناسي و مسايل مالي و اقتصادي با رويكرد اسلامي به مخاطبان عرضه شده است.
يادآوري مي‌شود، پايگاه اطلاع‌رساني “مديريار” فعاليت خود را به صورت آزمايشي از فروردين‌ماه آغاز كرده است و پس از گذراندن يك دوره فعاليت آموزشي از اواسط مردادماه به صورت رسمي راه‌اندازي شده است.
علاقه‌مندان مي‌‌توانند با مراجعه به آدرس اينترنتيwww.modiryar.com از محتوا و برنامه‌هاي اين پايگاه استفاده كنند.
http://www.etedaldaily.com/1388/5/29/Etedal/1372/Page/8/Index.htm
http://www.etedaldaily.com/1388/5/29/Etedal/1372/Page/8/Etedal_1372_8.pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *