اخبار مدیریت

بيل گيتس كماكان ثروتمندترين آمريكايي

به گزارش مدیریار اين نشريه در ادامه افزود: ميزان ثروت و دارايي نيمي از ثروتمندان و ميلياردرهاي آمريكايي طي يك سال گذشته افزايش داشته است . ميزان ثروت و دارايي بيل گيتس طي يك سال گذشته با 4 ميليارد دلار افزايش به بيش از 54 ميليارد دلار رسيده است . پس از گيتس وارن بافت با 45 ميليارد دلار دارايي در مكان دوم قرار دارد . ميزان دارايي بافت نيز طي يك سال گذشته 5 ميليارد دلار رشد داشته است .
لاري اليسون مالك شركت اوراكل نيز با 27 ميليارد دلار دارايي در رتبه سوم قرار دارد . كريستي والوت مالك شركت سام والتون نيز با 24 ميليارد دلار دارايي در رتبه چهارم قرار دارد . در فهرست 400 نفره نشريه فوربس ميزان دارايي بيش از 217 نفر از ثروتمندان آمريكايي بيشتر از سال گذشته است و 84 نفر نيز با كاهش دارايي و ثروت روبرو شدند .
در سال 2009 ميلادي بيش از 314 نفر از ثروتمندان آمريكايي با كاهش ثروت و دارايي روبرو شده بودند . بر اساس اين گزارش ميزان ثروت و دارايي ثروتمندان آمريكايي طي سال گذشته 8 درصد رشد داشته است . ارزش دارايي و ثروت 400 ثروتمند آمريكايي به بيش از 1.37 تريليون دلار رسيده است .
اين رقم سال 2009 به 1.27 تريليون دلار رسيده بود . مارك زوكربرگ مالك شركت فيس بوك با بيبشترين ميزان رشد دارايي و ثروت در يك سال گذشته روبرو شده است . دارايي وي از 2 ميليارد دلار در سال 2009 به بيش از 6.9 ميليارد دلار رسيده است .
ديويد راكفلر با 95 سال سن و 2.4 ميليارد دلار دارايي مسن ترين شخص در اين فهرست است . ايالت كاليفرنيا نيز با 83 نفر بيشترين نماينده را در فهرست 400 نفره نشريه فوربس دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *