عمومی

ترجمه

 

                                                                                                             

1- متون ارسالي توسط متخصصين مربوطه در واحد ترجمه ي سايت جامع مديريت “مديريار” در اسرع وقت و با نثري روان ترجمه خواهد شد.
2- متون ارسالي ابتدا توسط كارشناسان تخصصي در حوزه مربوطه بررسي، رتبه بندی و قيمت گذاري مي گردد. بعد از توافق درمورد قيمت و زمان تحويل، متون ترجمه گرديده و در اختيار متقاضيان قرار داده خواهد شد.
3- در صورت تايپ متون هزينه هاي مربوطه به صورت جداگانه محاسبه مي گردد.
4- از آن جا كه مديريار رسانه اي علمي، پژوهشي و دانشگاهي است امور ترجمه ي آن نيز توسط افراد متخصص صورت مي پذيرد. از اين رو متقاضايان محترم از صحت علمي ترجمه ها اطمينان خاطر خواهند داشت.
5- براي ترجمه متون تخصصي نيازي به مراجعه حضوري مخاطبين نمي باشد.
6- در صورتی که در ترجمه خود تمایل دارید نکات خاصی رعایت شود و یا از لغات تخصصی با معانی مشخص در ترجمه انگلیسی، عربی یا ترجمه فارسی متن تان استفاده گردد مراتب را اعلام نمایید تا مطابق با سلیقه و خواسته شما ترجمه تنظیم شود.
7- ساخت پاورپوینت و اسلایدهای پیشرفته برای پروژه ها، تحقیقات، امور اداری و دانشگاهی توسط متخصصان واحد انتشارات مدیریار انجام می پذیرد. بدیهی است هزینه های آن به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.
8- تدوین طرح تحقیق و پروپوزال پایان نامه و تحقیقات کاربردی برای کلیه رشته های علوم انسانی خصوصاً مدیریت توسط کارشناسان متخصص مدیریار انجام می پذیرد.
9- انجام پروژه های اتوکد، معماری، شهرسازی، طراحی و برنامه ریزی شهری، 3D وEXCELL پذیرفته می شود.

براي كسب اطلاعات بيشتر از طرق زير با ما تماس حاصل فرماييد:
الف:‌ تلفن همراه: 09386619416
ب: آدرس پست الكترونيكي: haniyehmazandarani@yahoo.com
* شماره کارت واحد ترجمه: (بانك صادرات) 6037694011751140 به نام هانيه مازندراني

هانيه مازندراني
مسئول واحد ترجمه سايت جامع مديريت”مديريار”

دعوت از مترجمین تخصصی برای همکاری با واحد ترجمه مدیریار
از متنخصصین ترجمه متون انگلیسی و عربی در زمینه مدیریت و علوم وابسته برای همکاری با واحد ترجمه مدیریار دعوت به عمل می آید.علاقمندانی که از تخصص لازم در زمینه ترجمه متون تخصصی مدیریت برخوردارند می بایست با شماره تلفن 09386619416 سرکار خانم مازندرانی تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *