تسریع درآمد تجارت الکترونیک

بهترین فکری که در این فرصت به سرتان می زند ( با توجه به اینکه زیاد وبگردی می کنید ) این است که شما از یک محصول نرم افزاری مانند Traffic Equalizer برای ایجاد وب سایت استفاده کنید . Traffic Equalize و سایر محصولات نرم افزاری مشابه آن به این صورت کار می کنند که کلمه کلیدی شما را دریافت کرده و سپس وب سایت شما را بر اساس این کلمه ایجاد می کنند . و نتیجه نهایی یک جایگاه یا یک فهرست از لینک های مرتبط به دیگر مقالات و وب سایت ها است که در ارتباط با کلمه کلیدی شما می باشد . چون با این روش سایت به صورت اتوماتیک ساخته می شود ، این صفحات شانس بسیار خوبی برای بدست آوردن رتبه بالا در موتور های جستجو را دارند . و این به معنای ایجاد ترافیک بالا بصورت مجانی است .
پس ، یک مرحله بالاتر ، اضافه کردن لینک های مربوط و همچنین درج تبلیغات گوگل ( Google adsense ) به این صفحات اتوماتیک است و ناگهان این وب سایت اتوماتیک شکل وب سایت فروش به خودش می گیرد که می توان توسط آن از هر بازدید کننده کسب درآمد کرد ، البته باید به خاطر داشته باشید همه این بازدید کنندگان بصورت مجانی از طریق موتور های جستجو به وب سایت شما آمده اند .
حالا ، واقعیت این است که هر سایت ممکن است توانایی کسب درآمد را داشته یا نداشته باشد و تصور می شود که اکثر این سایت ها روزانه 5 دلار از تبلیغات درآمد داشته باشد . ولی یک مطلبی هست و آن هم اینکه فقط چند دقیقه برای ایجاد وب سایت وقت لازم است ، و یک بار هم که ساخته شد مطلقا نیاز به نگهداری ندارد . می توانید تصور کنید می خوام چکار کنم ؟
بطور اساسی سرعت ایجاد سایت ها به این معناست که شما می توانید هر چه بیشتر وب سایت ایجاد کنید و اگر عایدی شما از هر کدام از این سایت ها 5 دلار در روز باشد، یک درآمد توجیه پذیر و معقول برای شما خواهد بود .
پس مشکل چیه ؟ چرا آه و ناله می کنید ؟
ساده است . به نظر من این راه گریز ( یا هر چه که شما بهش میگین ) برای ایجاد ترافیک رایگان همیشگی نیست ؟
موتور های جستجو گر از هر گونه نتایج دستکاری شده ( به هر طریقی ) متنفرند و بیشتر مردم اینترنت را از اینگونه سایت های فهرست وار پر می کنند ، موتور های جستجو به دنبال راه هایی برای حذف این گونه نتایج از نتیجه های جستجوی خود هستند .
من این واقعیت را میدانم که مردم از طریق همین وب سایت های ورودی اتوماتیک ماهیانه هزارها دلار کسب درآمد می کنند و آنها در هر روز یک سایت جدید را upload می کنند ( در بعضی مواقع 50 یا حتی یبشتر در روز ) و با صراحت کامل عرض می کنم که تا زمانی که این کار ادامه دارد آنها را برای بدست آوردن این گونه سود مقصر نمی دانم . از چه چیز می بایست بیمناک باشم ؟ هر چند وقتی که مردم پیرامون چیزهایی که دوست دارند کسب درآمد می کنند ، بدون هیچگونه طراحی و پشتیبانی در این مورد ، اینطور می شود . در اینجا وقت خوبی …………… .
بیایید به یک موقعیت مشابه که دو سال پیش اتفاق افتاد نگاهی بیاندازیم . Stephen Pierce ( در آن زمان این شخص در حوزه فروشگاه های اینترنت ناشناس بود ) کتابی را در مورد موفقیت خود در اینترنت منتشر کرد . یک فصل این کتاب از قسمت هایی تشکیل شده بود که به آن صفحات هوشمند Smart Pages گفته می شد . در آنجا صفحات بصورت بسیار ساده طراحی شده بود و موضوع آن در مورد یک راه مطمئن برای بدست آوردن رتبه خوب در موتور های جستجو بود و با صفحات فهرست که من در بالا اشاره کردم کاملا تفاوت داشت ولی منظور آن همان ترافیک رایگان و سریع به وب سایت شما از طریق موتور های جستجو بود .
Lets look at a similar situation that arose a couple of years ago . Stephen Pierce ( who was unknown at the time in Internet marketing circles ) released an eBook about his online success . One chapter of the eBook covered something that he called Smart Pages . There were , quite simply pages which had been designed in a certain way to rank well in search engines . They were completely different to the directory pages I have mentioned above but the concept was the same – fast ,  free traffic to your site from the main search engines.
صفحات هوشمند Smart Pages موضوع بسیار خوبی بود . فکر می کنم یک سال پس از انتشار کتاب توسط Stephen Pierce نرم افزار هایی برای ایجاد چنین صفحاتی نوشته شد . کتاب های بیشتری در این زمینه نوشته شد ، من حتی آنها را آزمایش کرده و در مورد آنها نیز مطالبی نوشتم .
با وجود اینکه بتدریج تاثیر آنها رو به کاهش کرده من شک دارم که هر فروشنده اینترنتی بتواند بطور جدی از تکنولوژی صفحات هوشمند استفاده کند . من مطمئن هستم هنوز هم با گذشت چند سال ، بعضی از مردم از مفهوم تکنولوژی صفحات هوشمند Smart Page technology مقدار کمی کسب درآمد می کنند .
فقط برای توضیح بیشتر این موضوع ، امروز در سایت گوگل برای اصطلاح Smart Pages جستجویی انجام دادم و دیدم حتی یک نفر برای تبلیغات درباره این موضوع به گوگل (Google Adword  ( پول نداده است . چگونه این اتفاق رخ می دهد ؟
من معتقدم که سایت های فهرست (  directory sites) که توسط TE و دیگر محصولات نرم افزاری ساخته می شوند کاملا با صفحات هوشمند تفاوت دارند و فقط حاوی کمی از محتویات مورد نظر می باشند ، ولی واقعیت این است که آنها محصولات نرم افزاری تولید انبوه می باشند و در اکثر موارد مردم حتی زحمت تغییر صفحات الگو های استانداردی که توسط اینگونه نرم افزار ها ارائه می شوند را به خود نمی دهند . اگر موتور جستجوی گوگل ( یا هر موتور جستجوی قدرتمند دیگر ) بخواهند که نتایج جستجوی آنها شامل اینگونه صفحات نشود در اکثر موارد این کار برای آنها بسیار ساده و راحت است و اگر تمامی ترافیک وب سایت تان را از طریق موتور های جستجو دارید ، در مدت یک شب کل درآمد حاصل از این طریق را از دست خواهید داد .
پس منظور این مقاله چیست ؟ می گویم از این تکنولوژی استفاده نکنید ؟
مطلقا نه – من نرم افزار های مختلفی را در این زمینه آزمایش کردم تا ببینم چگونه کار می کنند ، بنابراین مطمئنا نمی گویم که این کار را انجام ندهید . فقط می گویم از ریسک های این موضوع آگاه باشید . باید بدانید که ممکن است یک روز صبح از خواب بیدار شوید و با یک سرک کشیدن به موتور های جستجو بفهمید که دیگر صفحات اتومات شما در آنها نیست و دیگر روی این روش کسب درآمد نمی توانید حساب کنید .
به عبارت دیگر تمامی تخم مرغ ها را در یک سبد قرار ندهید ، و تا تنور گرم است باید نان را پخت چرا که ممکن است همیشه تنور داغ نباشد .
بسیاری از مردم بر اساس مد از یک شاخه به شاخه دیگر می پرند و یک زندگی خوب برای خودشان می سازند . ولی ممکن است این کار همراه با ریسک های زیادی باشد . فقط از این ریسک ها آگاه باشید .
itkar.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *