پايگاه اطلاع‌رسانی مديريت با تأكيد بر آموزه‌های قرآنی راه‌اندازی شد

خبرگزاری قرآنی ایران بیان کرد:

گروه فضای مجازی: پايگاه اطلاع‌رسانی اينترنتی فارسی مديريت با عنوان «مديريار» با تأكيد بر آموزه‌های قرآنی و در راستای توصيه مقام معظم رهبری مبنی بر توليد علم و جنبش نرم‌افزاری، در مشهد راه‌اندازی شد.
«مهدی ياراحمدی خراسانی»، صاحب امتياز و مدير مسئول پايگاه اطلاع‌رسانی «مديريار» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، با بيان اين مطلب گفت: پايگاه اطلاع‌رسانی «مديريار» تمام يافته‌های علمی و پژوهشی را با رويكرد دينی، اخلاقی و اسلامی در اختيار مخاطبان خود قرار می‌دهد.
مدرس دانشگاه پيام نور مشهد افزود: اين پايگاه اطلاع‌رسانی در راستای مباحث مربوط به مديريت اسلامی، مديريت اخلاق، ولايت فقيه و مديريت رفتار اسلامی، مطالب و موضوعات مختلفی را به مخاطبان خود ارايه می‌دهد.
ياراحمدی با اشاره به محتوای پايگاه اطلاع‌رسانی مديريار تصريح كرد: پايگاه اطلاع‌رسانی مربوطه علاوه بر ارايه مقالات علمی و تئوريك و مسايل كاربردی و تحقيقات ميدانی، در موضوعات مختلف به معرفی دانشمندان و نظريه‌پردازان مديريت و بيان تئوری‌های مديريت، معرفی و ارايه خلاصه كتب مديريتی پرداخته است.
مدير مسئول پايگاه اطلاع‌رسانی مديريار با بيان اينكه در طراحی قالب سايت، به سه اصل توجه ويژه‌‌ای شده است، تأكيد كرد: رعايت اصول فنی و قابليت توسعه، دسترسی آسان به اطلاعات برای كاربران و توجه به روان‌شناسی رنگ‌ها از مهمترين اصول اين پايگاه اطلاع‌رسانی است.
مدرس دانشگاه پيام نور مشهد يادآور شد: در اين پايگاه اطلاع‌رسانی موضوعات مرتبط به علوم مديريت نظير حسابداری و حسابرسی، حقوق اساسی و اداری، علوم سياسی، فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و رسانه، كتابداری و اطلاع‌رسانی، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و مسايل مالی و اقتصادی با رويكرد اسلامی به مخاطبان عرضه شده است.
يادآوری می‌شود، پايگاه اطلاع‌رسانی «مديريار» فعاليت خود را به‌صورت آزمايشی از فروردين‌ماه آغاز كرده است و پس از گذراندن يك دوره فعاليت آموزشی از اواسط مردادماه به صورت رسمی راه‌اندازی شده است.
يادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌‌توانند با مراجعه به آدرس اينترنتیwww.modiryar.com از محتوا و برنامه‌های اين پايگاه استفاده كنند.
http://www.iqna.ir/samen/news_print.php?ProdID=450704

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *