تشکيل هسته پژوهشي زنان گامهاي مهم در جهت توليد علم و جنبش نرم افزاري است

معاونت پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجرد گفت: با توجه به توسعه فعاليت هاي پژوهشي زنان، هسته پژوهشي در هر واحد تشکيل شده است که اين هسته زير نظر مستقيم مشاور رياست دانشگاه آزاد اسلامي خانم دكتر پيشگاهي فر فعاليت مي كند.
به گزارش آنا؛ “علي آرياپور” افزود: مسؤوليت اين هسته در واحد بروجرد به خانم دکتر تهمتن واگذار شده است و تا کنون در راستاي افزايش عملكرد توليدات علمي بيش از 10 جلسه هم انديشي برگزار کرده اند.وي يادآور شد: همه اعضاي هيات علمي زنان واحد بروجرد عضو اين هسته پژوهشي بوده و نخستين دستاورد تشکيل اين هسته، برگزاري نخستين همايش سلامت خانواده در آبان ماه 88 خواهد بود.
معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجرد از جمله فعاليتهاي هسته پژوهشي زنان دانشگاه آزاد اسلامي بروجرد را ارايه طرحهاي مختلف پژوهشي، تاليف کتاب، ارايه مقالات علمي، شرکت در کنفرانس هاي داخلي و خارجي و برگزاري كرسي هاي نقد، مناظره و نظريه پردازي عنوان کرد.
وي يادآورشد: با توجه به دامنه فعاليتهاي اين هسته در ماههاي آتي 2 نفر از بانوان عضو هسته پژوهشي دانشگاه آزاد بروجرد براي شرکت و سخنراني در سميناري راهي کشور ژاپن خواهند شد و اين در حالي است که 2 ماه قبل نيز يکي از بانوان عضو اين هسته در سميناري در كشور آمريکا شرکت و سخنراني کرد.
وي هدف از تشکيل اين هسته در واحد بروجرد را که داراي‌ امکانات مستقل اداري است برپايي نشستهاي مشترک بانوان عضو هيات علمي در خصوص مشورت و انجام طرحهاي تحقيقاتي مشترک و برپايي همايشهاي علمي و فعاليتهاي انفرادي و گروهي عنوان کرد. 

منبع: خبرگزاري آنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *