تکميل ظرفيت کنکور ارشد از فردا آغاز مي‌شود

حسين توکلي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد در اين مرحله بيش از 2600 ظرفيت جديد ايجاد شده است و اطلاعيه ظرفيت پذيرش در رشته‌هاي جديد و همچنين تکميل ظرفيت برخي از کد رشته محل‌هاي کارشناسي ارشد در نشريه پيک سنجش منتشر و همزمان بر روي سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org  قرار مي‌گيرد.
به گفته وي، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسي ارشد 88 مي‌توانند با رعايت شرايط و ضوابط دفترچه راهنماي آزمون از دوشنبه 13 مهر ماه تا چهارشنبه 15 مهر ماه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش مراجعه کنند و بر حسب مورد نسبت به شرکت در تکميل ظرفيت و انتخاب کد رشته محل‌هاي ارائه شده اقدام کنند.
معاون سازمان سنجش با بيان اينكه داوطلباني كه به عنوان پذيرفته‌شدگان نهايي كد رشته محلهاي بورسيه يا داراي شرايط خاص اعلام شده‌اند حق شركت در مرحله تكميل ظرفيت را ندارند، گفت: هر داوطلب مي تواند حداکثر تا 10 کد رشته محل را در صورت وجود، انتخاب و در فرم انتخاب رشته درج کند.
دكتر توكلي در خاتمه تصريح كرد: چنانچه داوطلبان پذيرفته شده آزمون ارشد در اين مرحله شركت كنند، در صورت پذيرش، قبولي قبلي آنها لغو مي‌شود و همچنين چنانچه قبولي آنها مربوط به دوره‌هاي روزانه باشد حتي با دادن انصراف از تحصيلي حق شركت در آزمون سال بعد را نخواهند داشت. همچنين شروع زمان تحصيل اين دسته از پذيرفته‌شدگان نيمسال اول يا دوم سال تحصيلي 89-88 خواهد بود.

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1413139&Lang=P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *