دلايل ضعف‌هاي بانك تجارت در ارائه يك سري خدمات بانكداري الكترونيك

مديرعامل بانك تجارت با پذيرش برخي ضعف‌هاي اين بانك در زمينه بانكداري الكترونيك گفت: به دليل كهنگي زيرساخت‌ها برخي ضعف‌ها در حوزه بانكداري الكترونيك را مي‌پذيرم .
مجيدرضا داوري در گفت‌وگو با خبرنگار بانك و بيمه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره برخي ضعف‌هاي اين بانك در حوزه بانكداري الكترونيك اظهار كرد: در حال حاضر سعي كرده‌ايم در برخي حوزه‌هاي بانكداري الكترونيك پيشرو باشيم. اما بايد توجه داشت كه بانك تجارت اولين بانكي بوده است كه در دهه 70 در زمينه بانكداري الكترونيك تجهيز شد.
وي با بيان اين كه بانك تجارت اولين بانكي بود كه به طور كامل شبكه شد، ادامه داد: طبيعي است كه در حال حاضر برخي زيرساخت‌هاي بانك كهنه شده‌اند و جواب نمي‌دهند كه در اين زمينه نياز به سرمايه‌گذاري سنگيني داريم. در اين زمينه مشكل سرمايه‌گذاري نداريم، اما متاسفانه به دليل برخي مشكلات در واردات، نمي‌توانيم فن‌آوري جديد وارد كنيم.
او درباره اين‌كه برخي خودپردازهاي بانك تجارت انتقال كارت به كارت را هم انجام نمي‌دهند، توضيح داد: در كل دستگاه‌هاي خودپرداز بانك تجارت 60 دستگاه وجود دارد كه امكان انتقال كارت به كارت به دليل كهنگي در آن‌ها وجود ندارد، چون نمي‌توانند نرم‌افزار اين خدمت را پشتيباني كنند و اين 60دستگاه در شعب مختلف پخش است.
وي درباره ميزان بالاي اشغالي تلفن‌بانك بانك تجارت گفت: براي رفع اين مشكل اقداماتي انجام داده‌ايم و در كل برخي از اين ضعف‌ها را در مورد بانكداري الكترونيك قبول داريم.
داوري تاكيد كرد: همكاران ما تلاش‌ خود را براي ارتقاي سطح خدمات انجام مي‌دهند، اما محدوديت‌هايي هم وجود دارد. در عين حال بانك تجارت در برخي از حوزه‌ها همچنان پيشتاز است و فعاليت‌هايي كه ما در زمينه درگاه‌هاي اينترنتي داشته‌ايم، بي‌نظير بوده است و هيچ كدام از بانك‌ها چنين كارهايي را انجام نداده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *