اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان برای انجام پروژه های مخابراتی

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اعطای بورس تحصیلی یک ساله به دانشجویان تحصیلات تکمیلی 10 دانشگاه کشور برای انجام پروژه‌های مخابراتی خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اخوان بهابادی امروز شنبه در مراسم افتتاح پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات از توافق صورت گرفته با 10 دانشگاه کشور برای اعطای بورس تحصیلی یک ساله به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: ‌طبق توافقنامه‌ها مقرر شد به صورت پایلوت در 7 دانشگاه تهران و سه دانشگاه در شهرستان‌های کشور به دانشجویان تحصیلات تکمیلی بورس‌های تحصیلی یک ساله از طرف مرکز تحقیقات مخابرات ایران اعطا شود که در این بازه زمانی دانشجو با راهنمایی استاد راهنما بتواند پروژه‌های مرکز تحقیقات مخابرات را انجام دهد.
وی با بیان اینکه برای انجام پروژه‌ها، ماهانه به دانشجویان مبالغی پرداخت می‌شود که قابل توجه خواهد بود، اظهار امیدواری کرد با اعطای این قبیل تسهیلات اساتید و دانشجویان متقاضی اخذ و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مخابراتی در کشور شوند.
قائم مقام وزیر ارتباطات با اشاره به برگزاری سمپوزیوم مخابرات اظهار داشت: با انجام این گونه فعالیت‌ها به سمت کاربردی شدن تحقیقات حرکت خواهیم کرد.
وی با اشاره به پروژه‌های قابل توجه مرکز تحقیقات مخابرات ایران که قرار است برون سپاری شود، گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده فراخوان عمومی برون سپاری پروژه‌های تحقیقاتی این مرکز به صورت متمرکز در هشتم دی‌ماه امسال اعلام خواهد شد و اطلاع رسانی در مورد چگونگی انجام آن و مشخصات هر پروژه ارایه می‌شود.
اخوان بهابادی اضافه کرد: تا یک سال پیش برون سپاری پروژه‌های مرکز تحقیقات مخابرات به تدریج و در مقاطع زمانی مختلف انجام می‌شد اما امسال تصمیم بر این است که این پروژه‌ها به صورت متمرکز برون سپاری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *