هر وقت کم می آورند

رسمی جالب در استقلال مد شده است که هر وقت در فراز و نشیب های نتایج فوتبالی دست اندرکاران این تیم در ادوار مختلف به هر دلیلی با چالش مواجه می شوند، نتیجۀ لازم را نمی گیرند، می خواهند به کادر فنی خود فشار وارد کنند و یا به اصطلاح کم می آروند به فکر خرج کردن از فرهاد مجیدی می افتند.


یک روز او را کاندیدای سرمربی گری آبی ها می کنند، روزی با او جلسه گذاشته و عکس مشترک می گیرند و روز دیگر در مسابقه ای که به شور و هیجان حداکثری هوادارانشان برای نتیجه گیری اش نیاز دارند با کلی تبلیغات او را به ورزشگاه می کشانند. اما الان گویی حضور شمارۀ هفت دوست داشتنی از نان شب هم برای کادر مدیریتی آبی پوشان با هر مسئولیتی که شده واجب تر است. آن ها در حالی که به صورت ضمنی به هوادران خود قول ستارۀ سوم را می دادند به یکباره شکست تاریخی خوردند که حالا حالاها اثرات آن بر دیگر اتفاقات باشگاه سایه انداخته و قلب هواداران را جریحه دار کرده است. خصوصاً وقتی تیفوسی های سرخابی به کل کل ها و کری خوانی های مرسوم خود می پردازند کلی داغ هوادران تازه تر و خشم آن ها بیشتر می شود. در کنار این مسأله عدم توفیق آن چنانی در فصل نقل و انتقالات هم باعث نگرانی و البته نارضایتی بیش از پیش هواداران گردیده است. به خصوص وقتی رقیب دیرینۀ خود را می بینند که خیلی منظم و برنامه ریزی شده بازیکن جذب می کند و کادر فنی آن ها گویی بیشتر از همیشه هیجان زده و سردرگم است.
مطرح شدن اسم فرهاد مجیدی به عنوان جانشنین مرحوم پورحیدری در استقلال بیشتر از آن که یک حرکت عقلانی و منطقی باشد تصمیمی احساسی و هیجانی است که از آن بوی خوبی به مشام نمی رسد. امری که اولاً به دلایلی که همۀ ما می دانیم بسیار بعید است مورد رضایت منصوریان و همراهانش باشد و ثانیاً هزینه هایش برای مجیدی و باشگاه قطعاً بیشتر از منافعش خواهد بود. این تصمیم خیلی زودتر از آن چه آقایان تصورش را می کنند سبب خرج کردن محبوبیت مجیدی خواهد شد و بی شک آن اتفاق ویژه ای که هواداران مایلند با حضور وی رقم بخورد نخواهد خورد. شخصاً فکر می کنم این مسأله حتی اگر شایعه ای بیش نباشد یا اتفاق دیگری از جنس جذب رامین رضائیان نشان از ماجراجویی های کم اثری است که هزینه هایش برای باشگاه و فوتبال ما بیشتر از منافعش خواهد بود. شخصاً مایل نیستم مجیدی که همیشه آبی ها با حضورش منتظر اتفاقات خوب هستند به این راحتی خرج شود و یا اینکه جریانات هاشمی نسب برای رضاییان نیز تکرار شود.

منبع: روزنامه خبرورزشی مورخ دوشنبه 22 خرداد 1396 شماره 5759

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *