ترجمه متون تخصصي انگليسي

ترجمه متون تخصصی خود را به ما بسپارید: واحد « ترجمه ي متون تخصصي انگليسي » سايت جامع مديريت ” مديريار ” مقالات، كتاب ها، يادداشت ها، نامه ها و ساير متون متقضايان و مخاطبان گرامي را توسط كارشناسان مجرب از انگليسي به فارسي و از فارسي به انگليسي با شرايط زير ترجمه مي نمايد:

1- متون ارسالي توسط متخصصين مربوطه در واحد ترجمه ي سايت جامع مديريت “مديريار” در اسرع وقت و با نثري روان ترجمه خواهد شد.
2- متون ارسالي ابتدا توسط كارشناسان تخصصي در حوزه مربوطه بررسي، رتبه بندی و قيمت گذاري مي گردد. بعد از توافق درمورد قيمت و زمان تحويل، متون ترجمه گرديده و در اختيار متقاضيان قرار داده خواهد شد.
3- در صورت تايپ متون هزينه هاي مربوطه به صورت جداگانه محاسبه مي گردد.
4- از آن جا كه مديريار رسانه اي علمي، پژوهشي و دانشگاهي است امور ترجمه ي آن نيز توسط افراد متخصص صورت مي پذيرد. از اين رو متقاضايان محترم از صحت علمي ترجمه ها اطمينان خاطر خواهند داشت.
5- براي ترجمه متون تخصصي نيازي به مراجعه حضوري مخاطبين نمي باشد.
6- در صورتی که در ترجمه انگلیسی یا ترجمه فارسی متون انگلیسی یا فارسی خود تمایل دارید نکات خاصی رعایت شود و یا از لغات تخصصی با معانی مشخص در ترجمه انگلیسی یا ترجمه فارسی متن تان استفاده گردد مراتب را اعلام نمایید تا مطابق با سلیقه و خواسته شما ترجمه انگلیسی یا ترجمه فارسی متن تان انجام شود .
7- ساخت پاورپوینت و اسلایدهای پیشرفته برای پروژه ها، تحقیقات، امور اداری و دانشگاهی توسط متخصصان واحد انتشارات مدیریار انجام می پذیرد. بدیهی است هزینه های آن به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

براي كسب اطلاعات بيشتر از طرق زير با ما تماس حاصل فرماييد:
الف:‌ تلفن همراه: 09386619416
ب: آدرس پست الكترونيكي: haniyehmazandarani@yahoo.com
* شماره کارت واحد ترجمه: (بانك صادرات) 6037691022222749 به نام هانيه مازندراني

هانيه مازندراني
مسئول واحد ترجمه سايت جامع مديريت”مديريار”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *