روابط عمومی به سبک شرکت وبرشندویک

مقدمه : روابط عمومی ، پدیده ای است متعلق به قرن بیستم که ریشه هایش به اعماق تاریخ برمی گردد. به شکلی که قدمتی به اندازه ارتباطات انسانی دارد . در تمدن های بابلیان ، یونان و روم مردم را با بهره گیری از تکنیکهایی که هنوز هم مورد استفاده اند به پذیرش اقتدار دولت و دین ترغیب می کردند،
این تکنیک ها عبارتند از : ارتباطات میان فردی ، خطا به و سخنرانی ، هنر ، ادبیات ، رویدادهای برنامه ریزی شده ، اعلان به عموم و تکنیک هایی نظیر اینها ، هیچ یک از این تلاشها را روابط عمومی نمی نامیدند ، اما هدف و اثر آنها مشابه و مانند هدف های فعالیت های مشابه امروزی است .سازمانهای ملی و بین المللی روابط عمومی ، از جمله انجمن روابط عمومی امریکا این تعریف را کرده اند :
روابط عمومی ، تلاشی است تعمدی ، برنامه ریزی شده و پایدار برای ایجاد و حفظ درکی دو جانبه بین یک سازمان و عموم مردمی که با آن سرو کار دارند .

پیشینه
شرکتهای روابط عمومی

در هر کشور صنعتی  و در بسیاری از کشورهای در حال توسعه ، شرکتهای روابط عمومی تاسیس و ایجاد شده اند . از نظر اندازه ، شرکتهای روابط عمومی مختلف اند و از شرکتهای با عملیات یک یا دو نفره شروع می شوند و تا غولهای جهانی همچون بارسون مارستلر که از حدود 2000 نفر متخصص در 35 کشور دنیا بهره می برد را شامل می شوند . خدمات مختلف و منوعی توسط این شرکتها به ارباب رجوع و کارفرمایان ارائه می شود که چند نوع از آن خدمات مورد تقاضای همه و مشترک است ایت شرکتها ، کوچک یا بزرگ ، خدمات مشاوره ای می دهند و خدمات فنی لازم برای انجام یک برنامه توافق شده را اجرا می کنند . یک شرکت روابط عمومی مانند یک کمک و دستیار واحد روابط عمومی شرکت کارفرما عمل می کند ، یا اگر کارفرما واحد روابط عمومی نداشته باشد تمامی فعالیتهای روابط عمومی راانجام می دهد .امریکا به دلیل جمعیت زیاد و بنیه اقتصادی بالا، بیش ترین شرکتهای روابط عمومی دنیا (خدود 9000 شرکت ) و بیشترین سطح درآمد را در این حوزه دارد ، در حقیقت ، کمیته بین المللی اتحادیه مشاوره های روابط عمومی براساس یک بررسی جهانی گزارش داد که درآمد شرکتهای روابط عمومی امریکا بسیار بیش تر از درآمد شرکتهای روابط عمومی کشوره های منطقه است .

شرکتهای روابط عمومی برتر دنیا
رتبه      درآمد جهانی  به میلیون دلار    تعداد کارکنان
1- وبر شندویک              57/426                2832
2- فلایشمن – هیلرد          09/345                2288
3- هیل اندناولتن           11/325                1117
4- اینسپتا ( سی تی گیت)    01/266                2236
5- برسن مارستلر             1/259                1613

webershandwick asia pacific
Who We Are?

Weber Shandwick is an award-winning global public relations and communications firm and has a heritage in Asia Pacific stretching back more than 50 years. Our network of 18 owned offices in 12 markets – together with affiliates and representative firms in a number of other locales – spans Greater China, Japan and Korea, India, Southeast Asia and Australia.
In a world where information comes at us from endless sources, it’s no longer just about engaging people with a story. Today, we engage people in the story. This concept of engagement fuels our brand ideas and provokes us to go beyond the seemingly impossible. It provides the imperative to connect campaigns, wherever they might be. And it ensures we think as much about peoples’ relationships as we do the people themselves.
At Weber Shandwick we call this the Engagement Era.
While it’s an uncertain time for many marketers and agencies, it’s one we’re very familiar with: Engaging audiences is what we’ve done since the beginning. When you engage, you converse. When you engage, you inspire advocates. It’s actually what we’ve always done. And always will.
Weber Shandwick is a unit of The Interpublic Group (NYSE: IPG), one of the world’s largest organisations of advertising and marketing services companies.

ما که هستیم؟
وبر شندویک برنده جایزه جهانی شرکت روابط عمومی و ارتباطات است که میراث آن در کشورهای آسیا- اقیانوسیه وجود دارد و بیش از 50 سال سابقه دارد. شبکه ما با داشتن 18 دفتر در 12 بازار و همچنین شرکت ها و نمایندگی های وابسته در چندین محل در کشورهای چین، ژاپن، کره ، هند، آسیای جنوب شرقی و استرالیا دارای سابقه بیشتری است.
در دنیایی که اطلاعات از منابع بی نهایتی به ما می رسند دیگر شایسته نیست که مردم را فقط درگیر یک موضوع کنیم. امروزه ما مردم را فقط درگیر یک موضوع می کنیم و این مفهوم محرک ایده های ما در مورد برند است. این موضوع ما را تحریک می کند که به سمت چیزهای غیر ممکن برویم و این امر ما را مجبور می کند که هر کجا فعالیتی هست ما با آن در ارتباط باشیم و اطمینان حاصل کنیم که ما به اندازه خود مردم به روابط آنها اهمیت میدهیم.
در شرکت وبر شندویک ما این را دوره جذب می نامیم. اگرچه این دوره برای بسیاری از بازارها و شرکت ها زمان نامشخصی است اماما با آن کاملا آشنایی داریم: جذب مخاطب همان چیزی است که ما از آغاز به کار انجام داده ایم. هنگامی که چیزی توجه شما را جلب می کند که در مورد آن صحبت می کنید و باعث جذب دیگران می شوید. در واقع این همان کاری است که ما انجام داده ایم و انجام خواهید داد. وبر شندویک بخشی از The interpublic group است که یکی از بزرگترین سازمان های تبلیغاتی و شرکتهای بازاریابی است.

What We Do?
At Weber Shandwick, we provide strategic counsel and programme execution services that span the complete range of communications disciplines and industry sectors. Our collaborative approach maximises service flexibility and allows clients to benefit from our local knowledge, regional support and global reach.
We recognise that in today’s new business environment, advocates play a key role in giving clients the competitive advantage they need to reach the highest levels of success. Our deep insights, strategic rigour, integrated expertise, and relationships with stakeholders and other audiences uniquely position us to identify, mobilise and engage advocates for our clients’ products, services, brands and issues anywhere in the world.
In Asia Pacific, our expertise across practices and specialty services includes:
B2B Marketing
Consumer Marketing
Financial and Professional Services
Healthcare Communications
Public Affairs and Public Policy
Technologies
Corporate Responsibility
Crisis and Issues Communications
Communication Audits and Research
Digital Communications
Internal Communications
Luxury Goods and Services
Media Training
Medical Education
Market Intelligence
Sports Marketing
Travel, Transport and Lifestyle

آنچه ما انجام میدهیم
ما در وبرشندویک مشاوره دهایراهبردی و خدمات اجرای برنامه را ارائه می دهیم که گستره کاملی از بخش های صنعتی و اصول ارتباطاتی را در بر میگیرد. روش گروهی ما باعث به حداکثر رسیدن قابلیت انعطاف خدمات می شود و به مشتری امکان می دهد تا از دانش محلی و پشتیبانی منطقه ای ما سود برده و به کل جهان دست یابد.
ما دریافتیم در محیط تجاری جدید امروز، طرفداران نقش مهمی در رساندن مزیت های رقابتی به مشتری ها دارند و مشتری ها برای رسیدن به بالاترین سطح موفقیت به این اطلاعات نیاز دارند. بینش عمیق، دقت راهبردی، مهارت یکپارچه و داشتن روابط با بانکداران و سایر مخاطبان ما را به صورت منحصر به فرد در موقعیتی قرار می دهد تا طرفداران، محصولات، خدمات، برندها و تولیدات مشتری های خود را در هر کجای جهان تشخیص داده و آنها را تحریک و جذب کنیم.
تجربه ما در کشورهای آسیا- اقیانوسیه در زمینه فعالیت ها و خدمات خاص به قرار زیر است:
بازاریابی B2B
بازاریابی مصرف کننده
خدمات مالی و حرفه ای
تبادلات خدمات بهداشتی درمانی
امور اجتماعی و تدابیر عمومی
فناوری ها
مسئولیت شرکتی
تبادلات موضوعی و بحرانی
تحقیق و حسابرسی های ارتباطی
ارتباطات دیجیتال
ارتباطات داخلی
خدمات و کالاهای لوکس
آموزش رسانه ای
تحصیلات پزشکی
اطلاعات بازار
بازاریابی ورزشی
سفر، حمل و نقل و سبک زندگی

B2B Marketing
Our B2B Marketing team is focused on the provision of advice and counsel to business and trade organisations, marrying internal and external communications expertise with a deep understanding of specialist trade media across a range of industry sectors. Our local and regional teams actively collaborate to foster greater insight and opportunity for client stakeholder interaction and engagement. We build programmes that are sustainable and judge our success on the commercial success of our clients.

بازاریابی B2B
تمرکز گروه  بازاریابی B2B ما بر روی ارائه توصیه ها و مشاوره به سازمان های بازرگانی و تجاری، پیوند مهارت ارتباطات داخلی و خارجی با درک عمیق از رسانه های تجاری متخصص در گستره ای از بخش های صنعتی است. گروه محلی و منطقه ای ما فعالانه به دنبال ترویج و افزایش درک و فرصت های تعامل و جلب بانکداری است. ما برنامه هایی را تدارک می بینیم که با دوام بوده و موفقیت خود را با موفقیت های تجاری مشتری های خود مورد قضاوت قرار می دهیم.

Consumer Marketing
Named 2011 Asia Pacific Consumer Consultancy of the Year by The Holmes Report, Weber Shandwick’s consumer marketing team matches our next generation of trend spotters with a new generation of bold thinkers. We keep our fingers on the pulse, be it mobile technologies in Tokyo or fashion fads in Shanghai, allowing us to generate the unique insight that inspires some of the most imaginative and fast-paced consumer-facing initiatives in Asia Pacific, both on the ground and online.

بازاریابی مصرف کننده
گروه بازاریابی مصرف کننده وبرشندویک که گزارش هولمز در سال 2011 آن را مشاور سال مصرف کنندگان آسیا- اقیانوسیه نامید و نسل بعدی دیده بان های ما نسبت با نسل جدیدی از متفکران برجسته رقابت میکند. ما انگشت اشاره خود را بر روی نقاط حساس می گذاریم مثل فناوری های موبایل در توکیو یا طرفداران مد در شانگهای و این امر به ما امکان می دهد تا شناخت منحصر به فردی را تولید کنیم که بعضی از ابتکاری ترین نوآوری هایی را که مشتری ها با آن مواجه می شوند را هم به صورت زمینی و هم به صورت آنلاین در کشورهای آسیا- اقیانوسیه ترویج کینم.

Financial and Professional Services
The financial and professional services markets in Asia Pacific continue to out-pace those elsewhere in the world. But great opportunity can mean great challenge. That’s why our local and international clients increasingly rely on our deep, intuitive understanding of this critical space to help them maximise commercial opportunity both at home and abroad. Our team’s pedigree is second to none, as is our client portfolio. Whether in banking, financial services, law or accountancy, we pride ourselves on our ability to provide outstanding insight into the deep-seated issues that attend each sector.

خدمات مالی وحرفه ای
بازارهای خذمات مالی و حرفه ای در کشورهای آسیا- اقیانوسیه نسبت به سایر کشورهای جهان پیشی گرفته اند. اما بزرگترین فرصت می تواند به معنای بزرگترین چالش باشد. به همین دلیل است که مشتری های محلی و بین المللی ما به طور روز افزون به شناخت عمیق و درونی ما در مورد فضای حساس اطمینان می کنند تا بتوانند فرصت های بازرگانی خود را هم در وطن و هم در خارج از کشور به حداکثر برسانند. ما به توانایی های خود در امور بانکی، خدمات مالی، حقوقی یا حسابداری افتخار می کنیم و می توانیم نسبت به موضوعات پیچیده موجود در هر یک از این بخش ها آگاهی های فوق العاده ای را ارائه دهیم.

Healthcare Communications
Our strategic thinking and depth of experience in healthcare communications provides clients across the region with access to a range of innovative communications solutions. Whether targeting specialists, doctors or patients, we are committed to building engagement with brands at both the national and regional levels. Our unique offering spans the spectrum from media relations and patient advocacy through thought leader development and bio-technologies. Our teams’ hands-on experience can drive growth across a product’s life-cycle, and defend the brand against the unexpected.

تبادلات حوزه بهداشتی- درمانی
تفکر راهبردی و تجربه زیاد ما در اطلاعات خدمات بهداشتی- درمانی به مشتری های ما در سراسر منطقه امکان می دهد تا به گستره ای از راه حل های تبادلی نوآورانه دسترسی داشته باشند. ما متعهد هستیم که چه در مورد متخصصان چه در مورد دکترها یا بیماران با برندهای سطح ملی و منطقه ای ارتباط برقرار کنیم. برنامه های منحصر به فرد ما از طیف روابط رسانه ای و طرفداری بیماران به سمت رشد فکری و بیوتکنولوژی ها حرکت می کند. تجربه عملی گروه ما می تواند موجب رشد چرخه زندگی محصول شود و در برابر شرایط غیر منتظره از برند دفاع کند.

Public Affairs and Public Policy
Weber Shandwick has fast become one of the most respected public affairs and public policy firms in Asia Pacific – that’s why we were named PublicAffairsAsia’s Public Affairs Consultancy of the Year in 2009, 2010, and again recognised in 2011. Our expertise allows us to define and develop politically informed media and stakeholder relations campaigns, while providing clients with the political monitoring and intelligence gathering support they need, in order to anticipate future challenges and opportunities for advancing their market positions, align their objectives with public policy trends and influence key stakeholders in government, media and the public.
In China, through our Powell Tate business unit, we are particularly well-positioned to leverage the power of our government and non-government relations to assist clients in the creation of superior stakeholder engagement initiatives.

امور اجتماعی و تدابیر عمومی
وبر شندویک خیلی سریع به یکی از خوشنام ترین شرکت های امور اجتماعی و تدابیر عمومی در آسیا- اقیانوسیه تبدیل شد. به همین دلیل ما مشاور امور اجتماعی در امور اجتماعی آسیا در سال 2009، 2010، 2011 نامیده شدیم. مهرات ما به ما امکان میدهد تا رسانه های آگاه سیاسی و پیمانکارهای رابطه ای بانکداران را شناسایی کرده و با کنترل و مانیتورینگ سیاسی و جمع آوری اطلاعات پشتیبانی های لازم را از مشتری های خود به عمل آوریم و چالش ها و فرصت های آینده برای پیشبرد وضعیت بازار آنها را پیش بینی کرده و اهداف آنها را با شیوه های تدبیر عمومی هم راستا کرده و بانکداران اصلی در دولت، رسانه ها و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهیم. ما در چین از طریق بخش تجاری power tate در موقعیت خوبی قرار داریم که می تواینم در روابط دولتی و غیر دولتی نفوذ کرده و به مشتری های خود از ایجاد نوآوری هایی برای جذب بانکداران کمک کنیم.

Technologies
Asia Pacific represents a significant growth market for leading technology multinationals as well as innovative start-up companies. At Weber Shandwick, we have a team of industry insiders who can offer in-depth experience across segments — from consumer products, networking, electronic components and semiconductors, to clean technology, biotechnology, enterprise software and telecom — so as to offer clients a third-party perspective that maximises the results of their communications programmes. Through a blend of smart competitive positioning, creative programme design, cutting-edge use of social media and intensive relationship engagement, our teams have established a proven track record of exceeding client expectations.

فناوری ها
آسیا- اقیانوسیه نمونه ای از رشد فوق العاده شرکت های چند ملیتی با فناوری های پیشرفته و همچنین شرکت های نوپا می باشد. ما در وبرشندویک گروهی از کارشناسان صنعتی داریم که می توانند تجربه عمیق خود را به تمام بخش ها ارائه دهند به طوری که نتایج برنامه های ارتباطی مشتری ها را به حداکثر می رسانند. گروه های ما از طریق ترکیب مکان یابی هوشمند و طراحی های برنامه های خلاقانه،استفاده از به روز ترین رسانه های اجتماعی و روابط ویژه در برآورده ساختن انتظارات فزاینده مشتری ها سابقه موفقیت اثبات شده ای دارد.

Corporate Responsibility
Research confirms that consumers across Asia Pacific are becoming increasingly sensitive to the ethical practices of companies, leveraging their purchasing power and voting with their feet when unethical activity is exposed. Our understanding of corporate responsibility is built upon the premise that responsible business practices not only deliver real social and environmental benefits, but are critical to long-term business value and reputation.

مسئولیت شرکتی
تحقیقات تایید می کند که حساسیت مصرف کنندگان سراسر آسیا- اقیانوسیه به طور روز افزون نسبت به فعالیت های اخلاقی شرکت ها افزایش می یابد که این امر قدرت خرید آنها را تحت تاثیر قرار داده و زمانی که به فعالیت غیر اخلاقی آشکار شود نظر خود را تغییر می دهند. درک ما نسبت به مسئولیت شرکتی بر این اساس است که مسئولیت پذیری تجاری نه تنها سود اجتماعی و محیطی واقعی را به دنبال خواهد داشت بلکه برای شهرت و ارزش کارهای تجاری دراز مدت ضروری می باشد.

Crisis and Issues Communications
Through our corporate communications team, we work with clients to identify potential business and reputation threats early, building strategies, messages and initiatives that minimise short-term impact and quickly re-establish brand reputation. We can provide 24/7 crisis communications support and bring in international expertise from our global network when international reputation control is a client requirement. We also offer crisis and scenario planning to clients, creating real-time scenarios that bring the tense reality of a crisis situation to the fore. Weber Shandwick also offers simulations through our social crisis simulator tool FireBell , which creates an authentic, real-time experience of being under attack on Twitter, Weibo, Facebook, Youku, and other social media channels.

تبادلات موضوعی و بحرانی
ما از طریق گروه ارتباطات شرکتی خود با مشتری ها پتانسیل کارهای تجاری و تمهیدات موجود برای شهرت زودهنگام در تجارت را تشخیص داده و راهبردها، آگهی ها و نوآوری هایی تولید می کنیم که تاثیر کوتاه مدت را به حداقل رسانده و به سرعت باعث شهرت برند می شود. ما میتوانیم 7/24 نوع پشتیبانی ارتباطات بحرانی را ارائه دهیم و زمانی که نیاز مشتری کنترل شهرت بین المللی است مهارت های بین المللی خود را از طریق شبکه جهانی خود ارائه می دهیم. همچنین برای مشتری ها سناریو های بحران را طراحی کرده و سناریوهای واقعی ارائه می دهیم که وضعیت واقعی بحران را پیشاپیش نشان می دهند. وبر شندویک همچنین از طریق ابزار شبیه سازی بحران، شبیه سازی هایی انجام می دهد که تجربه واقعی حملات توییتر، ویبو، فیس بوک، یوکو و سایر کانال های رسانه های اجتماعی را شبیه سازی می کند.

Communication Audits and Research
Weber Shandwick draws on the experience and relationships of sector specialists to provide clients with the very best clarity and understanding of perceptions and
positions. We also conduct business, media and market audits to better qualify our clients’ communications environment, allowing them to test an approach before engaging audiences. It is these disciplined and pragmatic approaches to communications that afford our clients the opportunity to explore the issues and anomalies of an environment before investing significant budget in communications.
Weber Shandwick’s programmes also draw on the sophisticated market research tools and customised approach of our strategic opinion and global market research partner, KRC Research.

تحقیق و حسابرسی های ارتباطی
وبر شندویک از یک تجربه و روابط متخصصان هر بخش برای ارائه شناخت دقیق و شفاف از موقعیت ها و تعابیر استفاده می کند. ما همچنین حسابرسی های تجاری، رسانه ای و بازاری را برای بهتر شدن کیفیت محیط ارتباطاتی مشتری انجام می دهیم و مشتری می تواند قبل از رویارویی مخاطب شیوه خود را آزمایش نماید. همچنین رویکردهای واقع گرایانه و منظم نسبت به ارتباطات است که فرصت کشف مسائل و نا به هنجاری های محیطی را قبل از سرمایه گذاری های کلان در ارتباطات برای مشتری فراهم می کند.
برنامه های وبر شندویک همچنین از ابزارهای پیچیده تحقیقی بازار و شیوه های دلخواه ایده های راهبردی و شریک تحقیقاتی بازارهای جهانی استفاده می کند.

Digital Communications
Through its interactive, social and emerging media services, Weber Shandwick brings deep expertise to clients, developing innovative web-based and digital communications initiatives that address the sensitive and complex environment of online communications.
We hub digital campaigns out of most markets in Asia Pacific and provide ongoing counsel to our international clients on the cultural sensitivities of consumer interaction in fast-track and emerging markets. Working with us presents our clients with the opportunity to leverage proprietary technologies, including advanced social media intelligence tools that allow us to track all forms of social media and provide instant analysis and insight on message delivery.

ارتباطات دیجیتال
وبرشندویک از طذیق خدمات رسانه ای اجتماعی به مشتری ها کارشناسی های دقیق ارائه داده و نوآوری های ارتباطاتی مبتنی بر وب و دیجیتالی را تولید می کند که محیط های آنلاین حساس و پیچیده را مخاطب قرار می دهند.
ما رقابت های دیجیتال اکثر بازارهای آسیا- اقیانوسیه را مرکز قرار داده و به مشتری های بین المللی خود در مورد حساسسیت های فرهنگی تعاملات مصرف کنندگان در بازارهای جدید و در دسترس مشاوره های به روز می دهیم. کار با ما و مشتری هایمان فذصت می دهد تا در فناوری های خصوصی از جمله ابزارهای اطلاعاتی رسانه های جمعی نفوذ پیدا کنند و این امر به ما امکان می دهد تا همه اشکال رسانه های اجتماعی را ردیابی کرده و درک و تجزیه و تحلیل فوری نسبت به انتقال پیام داشته باشیم.

Internal Communications
Finding the right talent for an organisation is one thing. Keeping it engaged is quite another. Our team is filled with specialists in identifying internal communication issues and turning them into internal communication opportunities. We partner with clients — ranging from law firms to chemical companies, and everything in between — to evaluate internal communications, understand employee concerns and execute communications strategies that drive business results. At Weber Shandwick, we believe a company’s best advocates are often its own employees – that’s why internal communications is more important now than ever before.

ارتباطات داخلی
یافتن استعداد درست یک سازمان یک مسئله است و شناساندن آن مسئله دیگری است. گروه ما شامل متخصصانی است که در تشخیص مسائل ارتباطاتی داخلی و تبدیل آنها به فرصت های ارتباطی داخل خبره است. ما با مشتری ها شریک می شویم – از شرکت های حقوقی گرفته تا شرکت های شیمیایی- تا ارتباطات داخلی آنها را ارزیابی کنیم و مسائل مربوط به کارمندان را شناسایی کرده و شیوه های ارتباطاتی که نتایج تجاری به دنبال دارند را اجرا کنیم. ما در وبر شندویک اعتقاد داریم که بهترین طرفداران یک شرکت اغلب کارمندان خود شرکت هستند. به همین دلیل است که امروزه ارتباطات داخلی اهمیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

Luxury Goods and Services
From the opening of new flagship stores to exclusive designer launches, the luxury market is exploding in Asia Pacific. Making your brand seen and heard in this highly competitive space requires finesse, the right connections and a healthy dose of creativity — qualities that Weber Shandwick has in spades. Our deep understanding of the luxury market is reflected in the activities we undertake and the diverse portfolio of clients we serve. Be it diamonds, perfumes, timepieces, writing instruments or luxury skincare, our dictum is to provide these clients with the expertise, creativity and professionalism that befits their brands.

خدمات و کالاهای لوکس
از زمان باز شدن فروشگاه های برجسته و جدید تا طراحی های منحصر به فرد، بازار لوکس نیز در آسیا- اقیانوسیه گسترده شده است. مهارت، ارتباطات صحیح و خلاقیت سالم نیاز دارید که وبرشندویک همه این ویژگی ها را به مقدار زیاد دارا می باشد. شناخت عمیق از بازار لوکس در فعالیت های ما و مشتری هایمان مشخص می شود. کالا چه الماس، عطر، ساعت، نوشت ابزار یا مواد آرایشی بهداشتی پوست باشد، نظر ما این است که به مشتری های خود مهارت، خلاقیت و دانش حرفه ای ارائه دهیم که شایسته برندشان باشد.

Media Training
Media training is the bridge between effective message development and effective message delivery. Weber Shandwick has been providing media training to its client portfolio across Asia Pacific since the firm’s inception. It is a key service area for which we continually receive accolades . Our media training experts provide clients with insights into media interaction and media needs, guidance on message delivery and pragmatic advice on how to turn a media interview into a branding success. We mix theory with practice, ensuring that everyone from the CEO to a product manager can articulate an organisation’s position and control an interview agenda.

آموزش رسانه ای
آموزش رسانه ای پلی است بین تولیدات تبلیغات موثر و انتقال این تبلیغات. وبرشندویک از زمان آغاز به کار شرکت به مشتری های خود در سراسز آسیا- اقیانوسیه آموزش رسانه ای ارائه داده است. آموزش رسانه ای یک حوزه خدماتی حائز اهمیت که دائما برای آن تشویق می شویم. کارشناسان آموزش رسانه ای ما به مشتری ها اطلاعاتی در مورد تعاملات رسانه ای و نیازهای رسانه، راهنمایی در مورد انتقال تبلیغ و توصیه های واقع گرایانه در مورد چگونگ تبدیل یک مصاحبه رسانه ای به موفقیت در شناسایی برند ارائه می دهیم. ما تئوری را با عمل ترکیب میکنیم و مطمئن هستیم که از هر فرد گرفته تا یک مدیر تولید می توانند موقعیت سازمان را مشخص کرده و برنامه مصاحبه را کنترل نمایند.

Medical Education
The need to provide specific and targeted medical education and related communications has been fuelled by the increased complexity and volume of information now available. Connecting with GPs, specialists and healthcare professionals demands strong relationships, excellence in communication and an inherent understanding of the changing educational needs of each and every one of these individuals. At Weber Shandwick our team offers a spectrum of innovative healthcare communications services, including exemplary medical education programmes, which have achieved success for clients time and time again.

تحصیلات پزشکی
نیاز به ارائه تحصیلات پزشکی خاص و هدفمند و مرتبط با ارتباطات با افزایش پیچیدگی و حجم اطلاعاتی که امروزه در دسترس می باشد، تشدید می شود. ارتباط با پزشکان عمومی، متخصصان و کارشناسان بهداشتی نیازمند روابط قوی، مهارت کامل در ارتباطات و درک ذاتی تغییر نیازهای تحصیلی هریک از این افراد می باشد. ما در وبر شندویک گستره ای از خدمات بهداشتی ارتباطی بدیع از جمله برنامه های نمونه تحصیلات پزشکی را ارائه می دهد که بارهاو بارها برای مشتری ها موفق عمل کرده است.

Market Intelligence
In Asia Pacific, Weber Shandwick provides clients with market and industry intelligence about a region that is undergoing profound commercial and cultural change. Key to our offer is the firm’s ability to analyse and assess this intelligence, giving clients a unique perspective on the potential impact of market conditions and future trends on their business interests. We take pride in bringing to bear our market understanding, relationships and inside-knowledge, empowering clients to identify commercial opportunities and challenges in an intensely competitive environment.

اطلاعات بازار
وبر شندویک در آسیا- اقیانوسیه به مشتریان خود اطلاعات صنعتی و بازاری در مورد منطقه ای که دستخوش تغییرات فرهنگی و تجاری عمیقی خواهند شد را ارائه می دهد. این خدمات ما به دلیل توانایی شرکت در تجزیه و تحلیل و ارزیابی این اطلاعات و فراهم کردن دور نمایی از تاثیر بالقوه شرایط بازار و شیوه های آینده در مورد منافع تجاری آنهاست. ما افتخار می کنیم که شناخت خود نسبت به بازار، روابط و دانش درونی را ثابت کرده ایم و توانایی شناخت فرصت های تجاری و چالش های موجود در یک محیط رقابتی شدید را به مشتری ارائه می کنیم.

Sports Marketing
The impact of sports marketing on brand perception is more powerful than it has ever been, and Weber Shandwick’s experience in the field stands unrivaled. We are the firm that helped Beijing bring the Olympics to China and the Winter Games to Sochi in 2014. And we are currently the team behind Tokyo’s bid for the 2020 Olympic Games. Add to that the fact that our work with some of the world’s biggest sports brands in Asia Pacific is fuelling the imagination and aspiration of billions of sports fans around the planet, and there’s little question that our sports marketing team is one of the most influential in our industry.

بازاریابی ورزشی
تاثیر بازاریابی ورزشی بر روی شناساندن برند بسیار قوی تر از گذشته می باشد و تجربه وبر شندویک در این زمینه بی نظیر است. ما شرکتی هستیم که به چین کمک کردیم تا بازی های المپیک را به چین بیاورد و بازی های زمستانی را در سال 2014 در بندر سوشی قرار دادیم. و اکنون گروهی هستیم که از پیشنهاد توکیو برای میزبانی بازی های المپیک سال 2020 پشتیبانی می کنیم. باید اضافه کنیم که کار ما با بعضی از بزرگترین برندهای جهانی ورزشی در آسیا- اقیانوسیه تصورات و آرزوهای میلیاردها طرفدار ورزش در سراسر سیاره زمین را تشدید می کند و شکی نیست که گروه بازاریابی ورزشی ما یکی از تاثیر گذارترین گروه ها در صنعت ماست.

travel, Transport and Lifestyle
From airlines to automotive companies, premium hotels to cruise liners, and tourism boards to national icons, Weber Shandwick’s knowledge of this sector is second to none. We tap into the specialist relationships and insights of our consumer team and match them with the brand management skills of our corporate teams to develop powerful campaigns that make companies the aspirational brands they want to be.
Weber Shandwick’s Asia Pacific network of 18 owned offices in 12 markets — together with affiliates and representative firms in all other key markets — stretches from Greater China, Japan and Korea to India, Southeast Asia and Australia.
Market-by-market understanding of the cultural, commercial, political and media environment, matched with expertise from Weber Shandwick’s worldwide network, ensures that Asia Pacific offices are leaders in their local markets and competitive on the global scale.

سفر، حمل و نقل و سبک زندگی
از خطوط هوایی گرفته تا شرکت های اتوموبیل سازی، از هتل های ممتاز گرفته تا کشتی های مسافربری و از بورد های توریستی تا تصاویر ملی دانش وبر شندویک در این زمنیه همتایی ندارد. ما برای ایجاد رقابت های شدید که باعث تبدیل شدن برندها به برند دلخواه می شود از روابط متخصصان و آگاهی های گروه مصرف کننده و هماهنگ سازی آن با مهارت های مدیریتی برند گروه های شرکتی خود استفاده می کنیم.
شبکه آسیا- اقیانوسیه وبر شندویک با 18 دفتر در 12 بازار به همراه شرکت ها و نمایندگی های وابسته در چندین محل در کشورهای چین، ژاپن، کره، هند، آسیای جنوب شرقی و استرالیا دارای سابقه بیشتری است.
شناخت بازارهای مختلف فرهنگی، بازرگانی، سیاسی و محیط رسانه ای و هماهنگ کردن آنها با مهارت شبکه جهانی وبرشندویک تضمین می کند که دفاتر آسیا- اقیانوسیه در بازارهای محلی خود پیشگام بوده و می توانند با معیارهای جهانی رقابت کنند.

Gamification strategies for PR
It’s time to take video games seriously. There’s no denying that with the surge of portable technology including smartphones and tablets, more and more consumers are playing and loving video games. The video game industry has transformed from a market associated with kids, TV and “wasting your time”, to a mature, relevant industry that’s highly accessible and competitive. It is no wonder businesses are leveraging our excitement and positive attitude towards video games by using gamification to create services and campaigns that help drive more engagement.
Gamification is defined as putting gaming elements within a non-gaming context. It’s been receiving huge amounts of attention, with research firm M2 research projecting that the gamified applications market will climb to a total value of $2.6 billion by 2016.
There have already been case studies that underline the success of G\gamification as well. Nike used leadership boards and gamification to help solidify their community with their Nike+ application. Starbucks gamified their loyalty programs to retain more customers who love their coffee. The American army even created a first-person shooter game both as training and marketing tool to hire more recruits.
So if we can leverage our marketing and human resources efforts with game mechanics, then what about our public relation strategies?
Here’s an idea. What if we created a game for key opinion leaders (KOLs) to help them write content that’s more aligned to the key messages? Maybe a media familiarisation trip could incorporate feedback visuals so that they can see who’s getting more out of the activity and gain more motivation? Why not include level-up systems for journalists who attend your press conferences to gain more retention and get consistent high attendance rates for your client?
The growing social acceptance for the gaming medium and the amount of investment we’ve made for the industry clearly represents our need to understand and explore gamification further. In my opinion, combining PR with gamification could unravel new possibilities for engaging with stakeholders. The idea might seem too wild, but there’s no harm done in giving it a try, right?
So let’s continue on and take the industry seriously. Let’s learn more about games and discover how it can be combined with our PR ways of thinking. Let’s also bring about change to how we view the audience, not as a passive group of people but rather as an active group of gamers. Because who knows, you might end up creating the single most engaging PR campaign for your team, or your company.

استراتژی های بازی سازی برای PR
الان زمان آن است ک بازیهای ویدئویی را جدی بگیریم . شکی نیست که با وجود موج عظیمی از فناوریهای قابل حمل از جمله تلفن های هوشمند و تبلت ها هر روزه مصر کنندگان بیشتری دوستدار بازیهای ویدئویی هستند . صنعت بازیهای ویدئویی از بازار مرتبط با کودکان ، تلویزیون و اتلاف وقت تبدیل به یک صنعت مطرح شده است که بسیار دست یافتنی و رقابتی است ، جای تعجب نیست که تجارت ، سرگرمی ها و دیدگاه های مثبت ما نسبت به بازیهای ویدئویی را با استفاده از بازی سای برای ایجاد خدمات و رقابتهایی که به جلب توجه افراد کمک می کند ، تحت تاثیر قرار می دهد .
بازیسازی یعنی قرار دادن بازی در بافتی که مربوط به بازی نیست . این امر توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است ب طوری که شرکت تحقیقاتی m2 اعلام کرده است که بازار برنامه های کاربردی بازیسازی شده تا سال 20016 میلیارد دلار افزایش پیدا خواد کرد . قبلا پژوهشهی موردی وجود داشت است که موفقیت بازی سازی را مورد تایید قرار داده اند . Nike از بازی سازی برای کمک به یکپارچه ساختن جامعه خود با Nike+ برنامه کاربردی استفاده کرده است . Strabncks برای حفظ مصرف کنندگان بیشتری ک خواهان قهوه او باشند از بازیسازی برنامه های وفا داری ( صداقت ) خود استفاده کرده است . ارتش آمریکا نیز برای استخدام سرباز بیشتر یک بازی تیراندازی تولید کرده است ک م یک ابزار آموزشی و هم ابزار بازاریابی است .
بنابراین اگر ما بازاریابی و تلاش های منابع انسانی را مکانیسم ای بازی سازی تقویت کنیم در این صورت در مورد استراتژی های روابط عمومی چه کاری باید انجام دهیم ؟
در اینجا یک ایده وجود دارد . چه میشود اگر ما برای پیشگامان اصلی در ابراز عقیده kol نوعی بازی تولید کنیم که در نوشتن محتوای مرتبط تر با پیام های ( تبلیغات ) اصلی به آنها کمک کند ؟ شاید یک سفرآشنایی با رسانه ها بتواند بازخوردهای بصری را یکپارچه کند بطوری که بتوانند بفهمند چه کسی این فعالیت ها را بیشتر می فهمند و بیشتر ترغیب می شود . چرا در کنفرانس های خبری خود که ژورنالیست ها در آن جضور دارند از سیستم های سطح بالا برای بقای بیشتر و کسب میزان بالای مشارکت برای مشتری خود استفاده نمی کنید ؟
پذیرش روز افزون رسانه های بازی ساز توسط جاعه و افزایش سرمای گذاری صنعتی به طور واضح نیاز ب شناخت و کشف بیشتر بازی سازی را روشن می کند . به اعتقاد من ، ترکیب PR با بازی سازی می تواند امکانات جدیدی را برای جذب بانکداران ایجاد کند . این عقیده ممکن است بیش از حد غیر عملی به نظر رسد اما امتحان آن ضرری ندارد . بنابراین بیایید آن را ادامه داده و صنعت را جدی بگیریم . بیایید بازیها را بهتر بشناسیم و چگونگی ترکیب آنها را با روشهای PR خود کشف کنیم . بیایید نگاه خود را به مخاطب عوض کنیم به آنها به عنوان گرئهی از افراد منفعل نگاه نکنیم بلکه آنها گروهی از بازیگران ببینیم که می داند شاید شما در نهایت جذاب ترین رقابت PR را در گروه یا شرکت خود تولید کنید .

Get A Job
Does the prospect of working alongside the industry’s brightest, most creative minds, driving trailblazing work for some of the world’s most renowned brands and organisations appeal to you? Whether it’s cutting-edge digital campaigns, life-changing healthcare programmes, adrenalin-boosted consumer campaigns or society-altering public affairs assignments, at Weber Shandwick you will be a part of something special.
We are Asia Pacific’s conversation-starters, headline-grabbers, attention-getters, sales-drivers, reputation-guarders, brand-builders – always.
Come and join our award-winning, highly respected global agency that provides a fun, dynamic and creative place to work. Be part of our exciting team that gives you the opportunity to learn and grow professionally every day. With our entrepreneurial and collaborative environment, expansive global network and wide range of specialisms and practice areas, Weber Shandwick is a place for people willing to work hard, think strategically and devote themselves to doing superior work on behalf of their clients.
Our offices in Asia Pacific are always looking for new talent. If you are interested in work that engages and want a career that matters, take a look at our job openings. We can’t wait to hear from you.

شغل بدست بیاورید
آسیا ایده کار کردن در کنار خلاقانه ترین و روشن فکر ترین افراد صنعتی انجان کارهای جدید و محرک برای بعضی از مشهور ترین سازمان ها و برندها برای شما جذابیت دارد؟ مثل رقابت های دیجیتالی پیشرفته، برنامه های بهداشتی، تغییر سبک زندگی، ماموریتهای تغییر امور اجتماعی. در وبرشندویک شما بخشی از یک کار خاص خواهید بود.
ما آغازگر گفتگو، جذب کننده تیترها و عناوین، جلب کننده نظرات، محرک فروش، محافظ شهرت و سازنده برند در آسیا- اقیانوسیه هستیم.بیایید و به این شرکت که برنده جایزه جهانی است و بسیار معتبراست بپیوندید. این شرکت مکانی سرگرم کننده، پویا و خلاق را برای کار فراهم می کند. بیایید بخشی از گروه مهیج ما باشید تا هر روز برای شما فرصت یادگیری و رشد حرفه ای فراهم باشد. وبر شندویک با داشتن محیطی کارآفرین و گروهی و شبکه های گسترده جهانی و طیف گسترده ای از حوزه های تخصصی و عملی مکانی است برای افرادی که می خواهند سخت کار کنند، راهبردانه فکر کندد و خود را وقف انجام بهترین کار برای مشتری کنند.
دفاتر ما در آسیا- اقیانوسیه همواره به دنبال استعدادهای جدید است. اگر شما علاقمند به کاری هستید که شما را متعهد می کند به فرصت های شغلی ما نگاهی بیندازید. بی صبرانه منتظر شما هستیم.

Asian tech brands going global
Fry argues that Asia is already home to some of the biggest global technology brands and points out that they are not only keeping up with their Western counterparts, but in some cases leading the way.

برندهای فنی آسیا جهانی می شوند
Fry معتقد است که آسیا زادگاه بعضی از بزرگترین برندهای فنی جهان است و خاطر نشان می کند که این برندها نه تنها پا به پای همتاهای غربی خود پیش می روند بلکه در بعضی موارد از آنها نیز پیشی گرفته اند
موضوع : روابط عمومی به سبک شرکت webershandwick asia pacific
استاد محترم : دکترمهدی یار احمدی خراسانی
ترجمه: فاطمه گنجیان فرد – زینب یزدانی فر- فاطمه مرادقلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *